27.2.12

Κοιταξτε ψηλα!


Όποιος δεν έπαιξε ποτέ του με χαρταετό, δεν κοίταξε όσο χρειάζεται ψηλά. Όποιος δεν ένιωσε την αντίσταση του μεγάλου σπάγκου, δεν εκατάλαβε τη δύναμη του αέρα. Κι όποιος δεν εφώναξε με την ευθύνη και την πρωτοβουλία του παιδιού που βλέπει να κινδυνεύει στο ψηλό μετεώρισμά του ο αετός, δεν ένιωσε τη χαρά του να τα βγάζεις πέρα μόνος σου με τη Φύση.

Δημήτρης Λουκάτος, λαογράφος

21.2.12

Η ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΑΣ


Φωτογραφίες της σπουδαίας Ελληνίδας Έλλης Σουγιουλτζόγλου-Σεραϊδάρη, γνωστής διεθνώς ως Nelly's, στις οποίες παραλληλίζονται απαράμιλλου κάλλους αρχαιοελληνικά γλυπτά με σύγχρονα πρόσωπα απλών Ελληνίδων και Ελλήνων της υπαίθρου. Όταν το 1939 το Υπουργείο Τύπου και Τουρισμού της κυβέρνησης Μεταξά της αναθέτει να διακοσμήσει με τις φωτογραφίες της το Ελληνικό περίπτερο στη Διεθνή Έκθεση της Νέας Υόρκης, η Έλλη επιλέγει και χρησιμοποιεί αυτές ακριβώς τις φωτογραφίες, δημιουργώντας ένα γιγαντιαίο «κολάζ». Το σημαντικό αυτό έργο με τίτλο "Παραλληλισμοί" της πρωτοπόρας φωτογράφου του προηγούμενου αιώνα αποτυπώνει με ιδιαίτερη καλλιτεχνική αρτιότητα τη φυλετική συνέχεια του λαού μας στο πέρασμα των αιώνων...




Ακατάλυτο εγώ και δεν πεθαίνω / Τ’ ανέσπερο είμαι Πνεύμα της φυλής
Καιρούς και χρόνους μ’ έλεγες χαμένο / Με γύρεψες; -Στα στήθια σου με κλεις…

Άγγ. Σημηριώτης

Αθηνά Κ.

13.2.12

"ΘΡΙΛΕΡ" ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗΣ ΚΑΤΑΛΗΞΗΣ

Και όμως... ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ!
Το θέατρο του παραλόγου, με τον θίασο των πολιτικάντηδων του «κυνοβουλίου», εξελίχθηκε μπροστά στα μάτια μας, ακόμη μία φορά.

Πατώντας στην οργή των Ελλήνων, την δίψα τους για αντίδραση και την θέλησή τους να μην προχωρήσει το ξεπούλημα της Πατρίδας και του μέλλοντος του Έθνους μας, έγιναν πολλά επισφαλή καλέσματα, του τύπου "όλοι-στους-δρόμους-και-τους-σταματάμε", προδιαγεγραμμένης εξέλιξης, κατάληξης και -κυρίως- αναποτελεσματικότητας. Δημιουργήθηκαν σκόπιμα ψευδείς εντυπώσεις ότι μια τέτοιου είδους συγκέντρωση θα ...εμπόδιζε την ψήφιση - και τον ενθουσιασμό ακολούθησε η απόγνωση ενός "χαμένου πολέμου". Η μεθοδευμένη "επανάσταση" οδήγησε πολλούς, παρασυρμένους από την ψυχολογία της μάζας, να βοηθήσουν στις βλέψεις του ανθελληνικού κράτους για μια ελεγχόμενη εκτόνωση του θυμού, με την ψευδαίσθηση της αντίστασης.


Το αποτέλεσμα γνωστό και αναμενόμενο: Ρίψη άπειρων χημικών, μάταια τραυματισμένοι Έλληνες, κατεστραμένες περιουσίες Ελλήνων, πυρπολημένα ιστορικά κτίρια και το γνωστό "κυνηγητό" αστυνομίας και αναρχικών, με μοναδικό αποτέλεσμα καταστροφές, τραυματισμούς, ενώ οι παρακρατικοί ήταν επί τω έργω, και... επιχειρήματα για νομοθέτηση περιορισμού ως απαγόρευσης των συγκεντρώσεων. Το σχέδιο τους έχει ξεκινήσει να εξελίσσεται χρόνια πριν, είναι οργανωμένο και εμβριθές, στηριζόμενο σε στρατηγικές χειραγώγησης της μάζας.

Παρατηρούμε το βρώμικο "παιχνίδι" τους, με την εφαρμογή κάποιων κλασσικών τεχνικών χειραγώγησης των πολιτών επί χρόνια. Πρώτα, ακολουθούν την στρατηγική της «απόσπασης της προσοχής». Διατηρώντας δηλαδή την προσοχή του κοινού αποσπασμένη, καταφέρνουν να την αιχμαλωτίσουν σε προβληματισμούς για χίλια δυο άλλα θέματα, ήσσωνος σημασίας σε σχέση με τα καίρια θέματα, που βρίσκονται σε εξέλιξη. Έπειτα, σειρά έχει η μέθοδος «πρόβλημα-αντίδραση-λύση». Δηλαδή, γεννάται μία χειραγωγούμενη κατάσταση, ώστε να υπάρξει κάποια αντίδραση από την μάζα, στοχεύοντας στην λήψη μέτρων, που η εξουσία θέλει να περάσει, από το ίδιο το πλήθος - αλλά με υπόγειο τρόπο. Εν προκειμένω περιπτώσει, δημιούργησαν μία τεχνητή οικονομική κρίση, στοχεύοντας στην αποδοχή -άνευ αποτελεσματικών αντιδράσεων- δυσχερών συμβάσεων, δήθεν για την σωτηρία της χώρας, με μόνο στόχο το εθνικό μας ξεπούλημα. Η τεχνική της «σταδιακής εφαρμογής» επαχθών μέτρων, επιφέρει μηδαμινές αντιδράσεις, διότι συνηθίζουν τη μάζα σταδιακά σε όλο και χειρότερες καταστάσεις, ενώ φροντίζουν να διατηρείται η ελπίδα καλυτέρευσης με την τεχνική της «αναμονής» - η οποία εξασφαλίζει την συγκατάθεση του λαού σε μία δεδομένη και αδιάφορη χρονική στιγμή, παρουσιάζοντας ως μείζονος σημασίας την λήψη αντιλαϊκών μέτρων, και προχωρούν στην εφαρμογή τους στο μέλλον.


Έτσι, όταν η Χρυσή Αυγή φώναζε για το εθνικό ξεπούλημα μέσω του Μνημονίου, ο λαός δεν είχε καταλάβει ακόμη τι παιχνίδι παιζόταν πίσω απ΄την πλάτη του και προφανώς ήλπιζε ότι «θα φτιάξουν όλα ως διά μαγείας». Τα υποχείρια των διεθνών τοκογλύφων, οι πολικάντηδες της χώρας, επιτέθηκαν στο συναίσθημα, αγνοώντας τη λογική, με την τεχνική «του σοκ» (κινδυνολογώντας, γεννώντας φοβίες, βάζοντας κάθε "παπαγαλάκι" να διαδίδει εφιαλτικά σενάρια), μουδιάζοντας την μεγάλη μάζα και, τελικά, ξεπουλώντας την Πατρίδα.

Η πιο σημαντική τεχνική, που χρησιμοποίησε το σύστημα, είναι αυτή που υπογραμμίζει ότι πλέον γνωρίζει τους ανθρώπους πιο καλά από όσο γνωρίζουν οι ίδιοι τον εαυτό τους. Το κράτος, δηλαδή, γνωρίζει την ενδόμυχη ανάγκη των πολιτών για αντίδραση και έκφραση του θυμού τους ενάντια στα μέτρα αφαίμαξης που εφαρμόζει, οπότε ανά τακτά χρονικά διαστήματα διοργανώνει συγκεντρώσεις, είτε “αγανάκτησης” είτε “επανάστασης”, επιτρέποντας την εξομάλυνση της κατάστασης με υλικές ζημιές και τραυματισμούς αθώων Ελλήνων πολιτών, ενώ εξελίσσεται απρόσκοπτα η μεθόδευση των μέτρων, που θέλουν να περάσουν.


Έτσι, φτάσαμε στο έσχατο σημερινό σημείο. Η Αθήνα φλέγεται, ιστορικά κτίρια* γίνονται παρανάλωμα του πυρός, περιουσίες Ελλήνων καταστρέφονται, Έλληνες πολίτες τραυματίζονται, αφού αποτελούν τον εύκολο στόχο, και … στο «κυνοβούλιο» εγκρίθηκε το μνημόνια της υποταγής, με άνετη πλειοψηφία (παρά την καλλιεργούμενη προσδοκία "πλήθους ανταρτών"), όπως ακριβώς ήταν φανερό εξ αρχής.

Ο αγώνας για Εθνική Ελευθερία, όμως, δεν τελείωσε με αυτή την ψηφοφορία. Λύση υπάρχει, ιστορικά δοκιμασμένη και απολύτως νόμιμη: Καταγγελία του Μνημονίου, των δανειακών συμβάσεων και του επαχθούς χρέους, με ταυτόχρονη άρνηση αναγνώρισης των προδοτικών υπογραφών. Χρειάζεται απλά μία Εθνικιστική κυβέρνηση, με την βούληση και την ικανότητα να το κάνει.

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ! ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ! 
Για την Πατρίδα και τον Λαό.

Κατερίνα


*Ο ιστορικός κινηματογράφος "Αττικόν" κατέρρευσε εντελώς, παραδομένος στις φλόγες. Διαβάστε ΕΔΩ για το πανέμορφο νεοκλασσικό που σχεδιάστηκε το 1881 από τον περίφημο Ερνστ Τσίλλερ και το 1914 πήρε την τελική του μορφή από τον μεγάλο αρχιτέκτονα και καθηγητή του ΕΜΠ Αλέξανδρο Νικολούδη. 

Ένα στολίδι της Αθήνας, που άντεξε έναν πολεμικό αιώνα για να καταστραφεί σε μερικές ώρες μιας "ειρηνικής" εποχής...

11.2.12

Εναντια στον ρατσισμο = εναντια στους λευκους



Ο "αντιρατσισμός" είναι μια λέξη-κώδικας για επίθεση εναντίον των λευκών.

Ο Don Ness είναι ο δήμαρχος του Duluth της Μινεσότα. Ανήκει στους Δημοκρατικούς. Αποτελεί και αυτός μέρος μιας αριστερίστικης καμπάνιας που είναι υπεύθυνη για την ανέγερση «αντιρατσιστικών» αντι-λευκών διαφημιστικών πινακίδων και αφισών σε όλο το Duluth. Την ώρα που οι μαύροι άνθρωποι στη Μινεσότα επωφελούνται από προγράμματα θετικής δράσης (affirmative action = αντίστοιχα με τα «ίσες ευκαιρίες για όλους» εδώ) της πολιτείας και την ώρα που η Μινεσότα έχει βιώσει μια δραματική αύξηση ρατσιστικών επεισοδίων βίας μαύρων εναντίον λευκών κατά το παρελθόν έτος, οι λευκοί της Μινεσότα γίνονται στόχος μιας νέας «αντιρατσιστικής καμπάνιας». (Δείτε το βίντεο ΕΔΩ.)

Αν και τα νούμερα λένε ότι οι λευκοί είναι θύματα διακρίσεων και βίας λόγω του χρώματος του δέρματός τους, σε ποσοστά τρομακτικά μεγαλύτερα από τους μαύρους, η «καμπάνια» ισχυρίζεται ότι οι λευκοί έχουν ένα "αθέμιτο πλεονέκτημα λόγω του χρώματος του δέρματός τους". Οι διαφημίσεις ισχυρίζονται ότι οι λευκοί αντιμετωπίζουν τους μαύρους «άδικα». Ο δικτυακός τόπος για την εκστρατεία είναι η άγρια αντι-λευκός. Δείχνει εικόνες από ανθρώπους με λευκό δέρμα, και στη συνέχεια τους απεικονίζει ως εχθρούς των μη λευκών.

Οι «αντιρατσιστικές» προσπάθειές τους θα ρίξουν περισσότερο λάδι στην τρέχουσα φυλετική φωτιά και στο μίσος εναντίον των λευκών. Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, ομάδες βίαιων μαύρων έκαναν αρκετές επιθέσεις χωρίς λόγο σε λευκούς ανθρώπους στη Μινεσότα. ΑΥΤΟ το βίντεο μιλάει για την μεγάλης κλίμακας επίθεση όχλου νεαρών μαύρων ("flash mob") σε λευκούς, που έλαβε χώρα στη Μινεάπολη τον περασμένο Αύγουστο. Τώρα, με την γεμάτη μίσος κατά των λευκών «αντιρατσιστική» εκστρατεία που υποστηρίζεται από το Δήμαρχο Don Ness, τι θα ακολουθήσει;

Πολλοί σήμερα λένε ότι με την μαζική μετανάστευση, κυρίως από τριτοκοσμικές χώρες, συντελείται μία γενοκτονία κατά της λευκής φυλής. (Τεράστια είναι και τα προβλήματα της υπογεννητικότητας, της διάλυσης των οικογενειών, της προώθησης της ομοφυλοφιλίας κ.α., που οι Εθνικιστές πιστεύουμε ότι βρίσκονται στον ίδιο σχεδιασμό).

"Η Αφρική στους Αφρικανούς, η Ασία στους Ασιάτες. Αλλά οι λευκές χώρες σε όλους", λέει το παρακάτω σχετικό βίντεο διαμαρτυρίας:


Το μήνυμά του είναι:

Όλοι υποστηρίζουν πως υπάρχει πρόβλημα ρατσισμού. Όλοι υποστηρίζουν πως το πρόβλημα αυτό θα λυθεί εάν και μόνο οι λευκές χώρες δεχθούν και αφομοιώσουν περισσότερους τριτοκοσμικούς μετανάστες. 

Η Ολλανδία είναι πιο πυκνοκατοικημένη από την Ιαπωνία, το Βέλγιο είναι πιο πυκνοκατοικημένο από τη Ταϊβάν, αλλά κανείς δεν λέει ότι η Ιαπωνία ή η Ταϊβάν θα λύσουν το πρόβλημα με το να φέρουν εκατομμύρια τριτοκοσμικούς υπηκόους προκειμένου να αφομοιωθούν με φυλετικές επιμιξίες. Όλοι λένε πως η τελική λύση στο πρόβλημα είναι για ΚΑΘΕ λευκή χώρα, και ΜΟΝΟ για λευκές χώρες, να δέχονται μετανάστες του τρίτου κόσμου και να τους «αφομοιώνουν».

Αν έλεγαν ότι η μόνη λύση για το πρόβλημα είναι η μετανάστευση/εποικισμός των αφρικανικών χωρών με εκατοντάδες χιλιάδες μη-μαύρους μετανάστες, πόσο διάστημα θα χρειάζονταν για κάποιον να καταλάβει πως πρόκειται για σχέδιο εξόντωσης της μαύρης φυλής; Πόσο καιρό θα έπαιρνε να αντιληφθεί κάτι τέτοιο ένας λογικός μαύρος και ποιά θα ήταν η αντίδρασή του σε αυτή τη κατάσταση;

Αν κάποιος λευκός όμως φωνάξει για γενοκτονία ενάντια στη φυλή του, τότε ο κάθε «δημοκράτης», αλλά και «συντηρητικός» θα αρχίσει να χρησιμοποιεί τα “Νεο-ναζιστικά” στερεότυπα εναντίον του.

Λένε πώς είναι «αντι-ρατσιστές». Στη πραγματικότητα είναι μόνο κατά της λευκής φυλής. Το «αντι-ρατσιστής» έχει γίνει συνώνυμο του αντι-λευκός.

Κυρίως κείμενο από τον Κόκκινο Ουρανό



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Η ΣΕΛΗΝΗ ΤΩΡΑ
Εθνικίστριες και Υπερήφανες!
Για μια Μεγάλη Ελλάδα σε μια Ελεύθερη Ευρώπη.

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP