13.6.12

Επιστολη: "Διακριτικα με τη ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, Μαιρη!"


"Μη φοράς τη μπλούζα τους έξω, Μαίρη! Να προσέχεις, Μαίρη! Καλύτερα να μη μιλάς, Μαίρη! Έχεις μαγαζί, Μαίρη!"... 

Τι γίνεται αδέρφια;;; Τι παρανομία κάνω που πρέπει να κρύβομαι; Έχουμε ή ΔΕΝ έχουμε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ;;; Δεν έχω το δικαίωμα να πιστεύω ΕΛΕΥΘΕΡΑ ό,τι θέλω; Δεν έχω το δικαίωμα να εκφράζομαι, ευπρεπώς πάντα, για αυτό που πιστεύω στην ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ; Τι θα πει έχω μαγαζί;;; Θα μου το σπάσουν; Γιατί; Για να με "νουθετήσουν";;; Όχι!!! 

Θα μου το σπάσουν, γιατί είμαι το πρόβατο που βγήκε από το μαντρί! Αυτό που τους είπε και λέει κατάμουτρα και χωρίς φόβο την αλήθεια! Αυτό που θέλει την ΠΑΤΡΙΔΑ του πίσω! Αυτό που θέλει ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ! Αυτό που θέλει να ζει στη χώρα του από τη χώρα του! Αυτό που θέλει όσοι φταίνε να τιμωρούνται! Αυτό που θέλει ΟΛΟΙ ίσοι στους νόμους και στο Σύνταγμα! Αυτό που θέλει να ανοίγει την τηλεόραση και το ραδιόφωνο και να ακούει αλήθειες! Όχι τις δικές σας αλήθειες! Τις δικές μου!!! 

Δεν μπορείτε να μου λέτε να διορθώσω την ψήφο μου ΕΣΕΙΣ! Γιατί εσείς, ως μέρος του συστήματος, των παχυλών μισθών και όλων των προβλημάτων σας λυμένων, δεν μπορείτε να μιλήσετε σε εμένα! Σε εμένα, που παλεύω να ζήσω τα παιδιά μου, που παλεύω με τη ΔΕΗ, με τις Τράπεζες, με τους ανεξόφλητους λογαριασμούς και τις υποχρεώσεις!!! 

Δεν μπορείτε να μου λέτε να διορθώσω την ψήφο μου ΕΣΕΙΣ! Γιατί εγώ δεν έχω ύπνο τα βράδια από τον φόβο και την ανησυχία, ενώ εσείς κοιμάστε ήσυχοι και φρουρούμενοι! 

Δεν μπορείτε να μου λέτε να διορθώσω την ψήφο μου ΕΣΕΙΣ! Γιατί οι καταθέσεις σας , σας επιτρέπουν να ζείτε με αξιοπρέπεια, ενώ εγώ δεν έχω καταθέσεις! Δεν έχω καταθέσεις, κύριο,ι και ΔΕΝ έχω και μισθό! Γιατί ό,τι εισπράττω πρέπει να τα καταθέτω σε εσας! Βρίσκομαι στην πιο δυσάρεστη θέση εδώ και σαράντα χρόνια! 

ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΩ ΤΗΝ ΨΉΦΟ ΜΟΥ!!!! ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕΡΑ-ΝΥΧΤΑ, ΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η 17η ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΩ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΟΥ ΣΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ! 

Mαίρη Μ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Η ΣΕΛΗΝΗ ΤΩΡΑ
Εθνικίστριες και Υπερήφανες!
Για μια Μεγάλη Ελλάδα σε μια Ελεύθερη Ευρώπη.

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP