26.6.11

Στιγμιοτυπα απο τη συγκεντρωση για την Μακεδονια

Πολυπληθής η συμμετοχή των συναγωνιστριών
Προσεγγίζοντας τον χώρο
Πριν την συγκέντρωση
Η Σημαία πάντα ψηλά
Φίλες και συναγωνίστριες
Με εφηβική ψυχή στον αγώνα
Ετοιμαζόμαστε
Πυκνώνουμε

Έτοιμη για διανομή υλικού
Στην πορεία
Μέτωπο Γυναικών Χρυσής Αυγής
Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Ρεπορτάζ στην κεντρική σελίδα της Χρυσής Αυγής XAgr.net.

22.6.11

Πινακας απαντηση


Ο Φθόνος μαδά τα φτερά της Δόξας
François-Guillaume Ménageot, 1806

O πίνακας βρίθει συμβολισμών, που καλό είναι να τους σκεφτούμε όλοι ώστε να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας και να αποφασίσουμε που θέλουμε να αυτοκαταταχθούμε. Τα φίδια μπορούν να ανέβουν στο βουνό. Έρποντας. Και οι αετοί μπορούν επίσης. Πετώντας. Και αυτή είναι μια από τις βασικές τους διαφορές. Το θέμα όμως δεν είναι αυτό. Το θέμα είναι το αν ο αετός έχει μεταμορφωθεί τελικά σε φίδι. Και εάν προτίμησε ελεύθερα σκεπτόμενος να αποχωριστεί την Δόξα και να ντυθεί το ένδυμα του Φθόνου. Ο πίνακας διαχωρίζει ξεκάθαρα τις δύο έννοιες και ο δρόμος που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος είναι επίσης ξεκάθαρος, όπως το υπέρλαμπρο Ηλιακό Φως που είναι λουσμένος ο ναός στο βάθος. Ποιος δεν θέλει εξάλλου να γίνει Αετός;

Πολλές φορές η τέχνη αφηγείται μια ιστορία. Πολλές φορές η ιστορία αυτή τυχαίνει να ταιριάζει στην ζωή μας. Μελετώντας την κλασσική τέχνη ο άνθρωπος ανυψώνεται πνευματικά, ηθικά και σχεδόν πάντα πατριωτικά. Αυτά τα ολίγα, μέχρι να ηχήσει η σάλπιγγα της κρίσης, όπου τότε ο καθένας μας θα πάρει πραγματικά ό,τι του αξίζει.

Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο στις ΤΕΧΝΗΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.

21.6.11

Θερινο Ηλιοστασιο: η γιορτη του Ηλιου


Η αρχαία παράδοση (που διατηρείται ακόμη στις βόρειες χώρες) θέλει να περνάμε ξάγρυπνοι την μικρότερη νύχτα του χρόνου, χορεύοντας και λέγοντας ιστορίες γύρω από φωτιές στην ύπαιθρο, ώστε να υποδεχτούμε τον Ήλιο στην ανατολή της μεγαλύτερης μέρας του στο κατάλληλο γιορτινό κλίμα. 


18.6.11

"Πολυπολιτισμικη" και αναρχικη αισθητικη


Η εικόνα που αντικρίζει κανείς περπατώντας στην Αθήνα αλλά και σε επαρχιακές πόλεις της Ελλάδος είναι απογοητευτική, αποκαρδιωτική και αποκρουστική. Αλλοδαποί, λαθραίοι νυν και πρώην, να συμβιώνουν ομαδικώς σε άθλιες συνθήκες υγιεινής, επιβαρύνοντας την ελληνική κοινωνία με άπειρο σκουπιδαριό, με ασθένειες κολλητικές και μολυσματικές και φυσικά με άπειρα, εγκληματικής φύσεως, περιστατικά.

Η οδός Πανεπιστημίου, ένας δρόμος με μερικά από τα πιο ωραία κτήρια της Αθήνας, έχει καταντήσει, εδώ και μήνες, το τσαντίρ-στέκι των αφγανών ψευτοπροσφύγων και των συμπαραστών τους εκ της χαβούζας του ΣΥΡΙΖΑ, του ΑΝΤΑΡΣΥΑ και λοιπών πολιτικών βόθρων της Ελλάδος. Μαζί δε με τις οδούς Ακαδημίας, Ερμού και τα λοιπά δρομάκια στο Θησείο, το Μοναστηράκι και την Πλάκα, αποτελεί την εμποροπανήγυρη έγχρωμων «εμπόρων» προϊόντων-μαϊμού. Μια εικόνα που μας υποτιμά, μας δυσφημίζει και μας προσβάλλει σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.


Και η εικόνα επιβαρύνεται επιπλέον, αν αντικρίσει κανείς τα αναρχικά σκουπίδια, που «ρυπαίνουν» την χώρα μας, τόσο με την φυσική τους παρουσία όσο και με τις έκνομες δραστηριότητές τους, δικαιολογώντας για πολλοστή φορά την -πάντα από το κράτος χρηματοδοτούμενη- ξεφτιλισμένη υπόστασή τους. Γιατί η «πολυκουλτουριάρικη» και πολιτιστική δραστηριότητα των φίλων των κκ. Καμίνη, Νταλάρα, Κωνσταντίνου και λοιπών πολιτικών περιττωμάτων είναι παγκοίνως γνωστή. Σας παρουσιάζουμε μερικά μόνο από τα πολύ πρόσφατα, για του λόγου το αληθές:

ΖΕΦΥΡΙ: Γνωστοί-άγνωστοι αφαίρεσαν την προτομή του Κολοκοτρώνη από την ομώνυμη πλατεία τα ξημερώματα της Παρασκευής 13 Μαΐου 2011. Πέρυσι είχε προηγηθεί η κλοπή της προτομής του Βενιζέλου.


ΛΑΡΙΣΑ: «Άγνωστοι» έσπασαν και αποκεφάλισαν την προτομή του Διγενή Γρίβα στην Λάρισα. Δεν είναι η πρώτη φορά που η προτομή του Γρίβα γίνεται στόχος επίθεσης μιας και στο παρελθόν είχε βεβηλωθεί και αποκολληθεί. Αυτή την φορά η προτομή του Αρχηγού της ΕΟΚΑ εξαφανίστηκε.. 


ΑΘΗΝΑ: Βανδαλισμός του αγάλματος του Ιωάννη Καποδίστρια από τους εκεί μαϊμού πολιτικούς πρόσφυγες και τους ΣΥΝ-χορηγούς τους. Τα αναρχοπαίδια, εκτός από την ανυπαρξία μυαλού, διακρίνονται για το «ήθος», την «παιδεία» τους, αλλά και για τις «καλλιτεχνικές» τους επιδόσεις...


Για να μην μιλήσουμε για την αγεληδόν κατάληψη πανέμορφων νεοκλασσικών κτηρίων της πόλης, τα οποία έχουν μετατραπεί σε στέκια διακίνησης ναρκωτικών και οργάνωσης των εγκληματικών τους δράσεων.
 

Ως προς την Αθήνα, δεν περιμένουμε, βέβαια, ο κ. Καμίνης να προβεί στην αποκατάσταση των βεβηλωμένων μνημείων (δεν έχει γλιτώσει ούτε καν η Ακρόπολη) και κτηρίων της πόλης. Αντικρίζοντας τα μουτζουρωμένα αγάλματα της πόλης μας, όμως, σκεφτόμαστε ότι καιρός είναι, μάλλον, ο εν λόγω κύριος να χορηγήσει υποτροφίες στα κα(ω)λοπαίδια του για την εισαγωγή τους στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών. Αλλά τι λέμε τώρα; Μην του βάζουμε και ιδέες...

Το άγαλμα στην είσοδο της Πρυτανείας της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών, 
εντός του Πανεπιστημίου, κατεστραμμένο μετά τις "εικαστικές παρεμβάσεις" αναρχικών.

Γεωργία Β.

16.6.11

Με χαρακτηριζεις εθνικιστρια και νομιζεις με προσβαλλεις!


Με χαρακτηρίζεις ως εθνικίστρια και θωρείς ότι με προσβάλεις!!! Με χαρακτηρίζεις ως εθνικίστρια και πιστεύεις ότι είμαι φανατική!!!

Και ΓΙΑΤΙ παρακαλώ;;;

Εσύ που το κάνεις αυτό τόσο εύκολα δεν ξέρεις ότι είναι φασισμός να αποφασίζεις αυταρχικά και να βάζεις ταμπέλες για το ποιος είναι τι;;;; Δεν ξέρεις ότι η ελληνική γλώσσα είναι τόσο πλούσια σε έννοιες και η ίδια, η μια λέξη για τον καθένα μας έχει τη δική του σημασία;;;

Η λέξη πατρίδα για σένα μπορεί να ειναι η βόλεψή σου, το σπιτάκι ή το χωραφάκι σου, αλλά για μένα μπορεί να ειναι ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΗΣΜΟΝΗΤΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ, Η ΚΥΠΡΟΣ, Η ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ!!!

Η λέξη εθνόσημο μπορεί για σένα να ειναι αυτό που φορούν αξιωματικοί και οπλίτες, αστυνομικοί και αθλητές, αλλά για μένα μπορεί να το φέρουν και άτομα που δεν θα έπρεπε!!!

Αυτή η ισοπέδωση όλων των εννοιών και των ιδεών μας έφερε εδώ σήμερα…

Μπορώ να χαρακτηρίζω τον εαυτό μου ως πατριώτισσα!!! Ποια ειναι η διαφορά;;; Έτσι δε διατυμπανίζει και ο “πρωθυπουργός” ότι με αυτήν την ιδιότητα του “πατριώτη” προσπαθεί να “σώσει” την ΕΛΛΑΔΑ….;;;

Δεν ξέρω πως θέλεις να με αποκαλείς, δεν ξέρω αν έχω άλλο χαρακτηρισμό από αυτό της Ελληνίδας!!! Και δεν με πειράζει αν αυτό ειναι εθνικιστικό ή πατριωτικό ή και για κάποιους απαξιωμένο!!!

Απλά ΒΑΡΕΘΗΚΑ τους προβοκάτορες με τις ταμπέλες τους …!!!

Μου προκαλεί αηδία το ότι η λέξη Έθνος, διαγράφηκε τόσο εύκολα από την μνήμη μας…..

Ήξεραν καλά τι έκαναν όλοι αυτοί που την έσβησαν από παντού…. από καθημερινότητά μας, από τα υπουργεία….., από τις καρδιές μας όμως;;;; Μας πέρασαν ότι ο “Εθνικιστής” ειναι κακό πράγμα… ειναι φανατισμός ειναι …. η κακία του Έλληνα για τους “καημένους λαθρο-μετανάστες”….!!!

Είμαι Ελληνίδα! Είμαι Εθνικίστρια! Είμαι Πατριώτισσα! Δεν γεννήθηκα ούτε και μεγάλωσα για να μισώ κανέναν αλλά δεν μπορώ να παραβλέπω τους εχθρούς μου!!! Δεν μπορώ να νιώθω δεύτερης κατηγορίας πολίτης, όταν ο έλληνας συμπατριώτης μου ειναι φυλακή για παράβαση του νόμου τάδε και οι λαθρο-μετανάστες είναι έξω και σκοτώνουν τον πατέρα που δεν αγκάλιασε ποτέ το παιδί του…

Χαρακτήρισε με όπως θέλεις δεν έχει σημασία πια!!! Δεν ασχολούμαι με τους χαρακτηρισμούς σου!!!

Με νοιάζει μόνο να μπορώ να πω στα παιδιά μου και στα παιδιά που ξέρω ότι: εγώ δε παραιτήθηκα, δεν κάθισα στη βολή μου να αφήνω τον κάθε άχρηστο να αποφασίζει για το μέλλον των παιδιών της Ελλάδος, αλλά ήμουν εκεί και πάλευα να έχετε το μέλλον που δικαιωματικά σας αξίζει!!!

Μαρία Σ.

14.6.11

Ομορφια σημαινει φυση


Ζούμε στην εποχή της διαφήμισης. Οι κουλτούρες επηρεάζονται και μεταβάλλονται απ'τις προτάσεις της μόδας. Κατ' αυτόν τον τρόπο έχουν εκλείψει τα ενδοχώρια πρότυπα κι έχουν επιβληθεί παγκοσμίως τα πρότυπα των ΗΠΑ, που αποτελούν πλέον το “κέντρο ελέγχου” της μόδας.

Οι ώρες κυλούν γρήγορα στην πόλη, τα άγχη μας πνίγουν κι οι υποχρεώσεις μας δεσμεύουν, συνεπώς ο προσωπικός χρόνος είναι περιορισμένος κι η προσωπική περιποίηση αποτελεί επιπρόσθετη υποχρέωση, μιας κι οι επιταγές της μόδας επιβάλλουν σε κάθε σύγχρονη γυναίκα μοιάζει σα να έχει βγει από κάποιο αντίστοιχο περιοδικό μόδας.

Αυτό καθεαυτό το γεγονός φυσικά και δεν αποτελεί απαραίτητα κάτι κακό, αλλά το κατάπτυστο της υπόθεσης είναι ότι πρέπει απαραίτητα να χρησιμοποιούμε κάθε λογής χημικές ουσίες που διαφημίζουν τα εν λόγω περιοδικά. Πρέπει δηλαδή να χρησιμοποιούμε διάφορα χημικά στα μαλλιά μας, προκειμένου να είναι απαλά και λαμπερά, άλλα χημικά για το δέρμα του προσώπου και ξεχωριστά για το υπόλοιπο σώμα. Σαμπουάν, μαλλακτικές, μάσκες και προϊόντα styling, ειδικά gel καθαρισμού, τονωτικές λοσιόν και ενυδατικές κρέμες, αντιγηραντικές κρέμες, κρέμα ημέρας και νύκτας, ενυδατικό γαλάκτωμα, κρέμα κατά της κυτταρίτιδας είναι μόνο κάποιες από τις τόσες κρέμες που μας επιβάλλει το σύστημα, αφενός μετατρέποντάς μας σε υπερκαταναλωτικά όντα, κι αφετέρου μας αναγκάζει να χάνουμε την ουσία στην έννοια της ομορφιάς.

Μπορούμε όλες μας να ζητήσουμε τις συμβουλές της γιαγιάς μας ή απλά να κάνουμε μικρές αναζητήσεις στο διαδίκτυο (πολύ έγκυρη πηγή εν λόγω συνταγών αποτελεί και το Μαγεριό μας) και να καταλήξουμε σε αφθονία σπιτικών συνταγών ομορφιάς, ώστε να δημιουργήσουμε με διάφορα υλικά της κουζίνας μας φυσικά καλλυντικά, γλιτώνοντας έτσι χρόνο για ψώνια και πολλά χρήματα, αφού στην αφθονία τους τα αντίστοιχα προϊόντα εμπορίου είναι πανάκριβα.

Επίσης, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης. Αντί να χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητο ή το μηχανάκι μας ακόμη και για μικρές αποστάσεις, μπορούμε να περπατήσουμε ως τον κοντινότερο σταθμό του μετρό ή τη στάση του λεωφορείου για προορισμούς όπως ο χώρος εργασίας κι οι χώροι διασκέδασης. Επίσης, μπορούμε να αντικαταστήσουμε τα Σαββατιάτικα ψώνια στο super market με καθημερινής βάσης μικροαγορές, ώστε οι σακούλες (κατά προτίμηση πάνινες τσάντες και όχι πλαστικές μιας χρήσης) να μην είναι βαριές και να μπορούμε να μεταφέρουμε τα ψώνια στο σπίτι χωρίς να κουραστούμε. Έτσι, γλιτώνουμε και τα επιπλέον χρήματα, αλλά και τον απαιτούμενο χρόνο για γυμναστήριο, αφού η καθημερινή άσκηση μισαώρου στη μετακίνηση για απαραίτητους προορισμούς αντικαθιστά τη δίωρη άσκηση κάθε δύο ή τρεις ημέρες στο γυμναστήριο.

Τέλος, και σημαντικότερο, τα παραπάνω δεν έχουν καμία πρακτική ουσία, ούτε αποτέλεσμα αν η διατροφή μας δεν είναι ισορροπημένη. Σε καμία περίπτωση δεν προτείνω τη στέρηση, αλλά όταν τρώμε σε καθημερινή βάση έτοιμο φαγητό από εστιατόρια τελευταίας διαλογής (κοινώς βρώμικα και σουβλάκια), όσες κρέμες κι αν βάζουμε κι όσο κι αν λιώνουμε στα γυμναστήρια, αποτέλεσμα δεν θα υπάρξει. Σκοπός είναι η διατροφή μας να είναι πλούσια σε κάθε τροφή και ισορροπημένη. Να τρώμε εξίσου λαχανικά, όσπρια, παραγωγούς υδατανθράκων (πατάτες, μακαρόνια κλπ), ψάρια και κρέας, καθώς ακόμη κι οι τοξίνες και τα λίπη είναι ευεργετικοί αγωγοί στον οργανισμό, εφόσον εισέρχονται στη σωστή ποσότητα. Επίσης, καλό είναι να χρησιμοποιούμε τις σωστές ποσότητες στα μπαχαρικά και το λάδι ως συνοδευτικά υλικά, και να μην ακολουθούμε κατά γράμμα τις συνταγές των μαμάδων μας, που συνηθίζουν να χρησιμοποιούν πολύ λάδι, ειδικά στα κοκκινιστά φαγητά. Το ίδιο ισχύει και για τα γλυκίσματα, κι ειδικά για τους λάτρεις της σοκολάτας που συνηθίζουν να συνοδεύουν τα γεύματά τους με μία πάστα. Και, τέλος, για την καλύτερη λειτουργία του οργανισμού κρίνεται σχεδόν απαραίτητο ένα ποτήρι κόκκινο κρασί κατά το μεσημεριανό δείπνο, αφού βοηθά στη σωστή λειτουργία της καρδιάς και τη σωστή ρύθμιση της πίεσης.

Να σας θυμίσω ότι στην αρχαιότητα οι γυναίκες ήταν όλες όμορφες και λυγερόκορμες, αφού ήταν τρόπος ζωής για εκείνες η καθημερινή άσκηση και η διατροφή τους ήταν έτσι κι αλλιώς ισορροπημένη, αφού σύμφωνα με έρευνες πανεπιστημίων, η Μεσογειακή κουζίνα και δη η Ελληνική, αποτελεί πρότυπο ισορροπημένης διατροφής, αφού περιλαμβάνει τα πάντα και στις σωστές ποσότητες. Γι'αυτό το λόγο τότε χρησιμοποιούσαν τα υλικά της φύσης περισσότερο για τις χρωστικές ουσίες τους και για τις φαρμακευτικές τους ιδιότητες.

Μπορούμε να είμαστε όμορφες απλώς αλλάζοντας τις καθημερινές συνήθειές μας. Μην τους αφήνετε να σας επιβάλλουν τα πλαστικά πρότυπά τους, αλλά, επιβάλλετε σ'εκείνους την Ελληνική σας φύση!

Ε.Γ.

11.6.11

Ψευτικος κοσμος...


Δυο πράγματα με ενοχλούν περισσότερο στις «αυθόρμητες» διαμαρτυρίες των συμπολιτών. Όχι, δεν είναι το υποκριτικό πατρονάρισμα των Μέσων που επί μήνες έκαναν ρόμπα τους φορτηγατζήδες, τους περιπτεράδες, τους δεητζήδες, τους ίδιους δηλαδή πολίτες που τώρα υποτίθεται στηρίζουν. Δεν είναι καν η ανοησία του πλήθους που δεν αντιλαμβάνεται γιατί τώρα ξαφνικά χαίρει ευνοϊκής προβολής, γιατί ξαφνικά εξαφανίστηκαν τα καλόπαιδα των Εξαρχείων, γιατί τα ματ δεν περιφρούρησαν τη βουλή, γιατί οι λάβροι δημοσιογράφοι και οι κοσμικοί τουιτάρουν μετά πάθους πως είναι κι αυτοί εκεί, σαν ένα άλλο πολυτεχνείο, ένα πράγμα, που όλοι στριμώχνονται νάχουν να λένε.

Το πρώτο που μ’ ενοχλεί είναι ότι η καλή πρόθεση της πλειοψηφίας των συναγελαζόμενων εξυπηρετεί τους σκοπούς των υπαιτίων της τρέχουσας οικονομικής συγκυρίας, αυτών που ξαφνικά θυμήθηκαν πως δεν μπορούν πλέον να δανείζουν τις ελληνικές κυβερνήσεις, αυτών που έχουν έτοιμους τους βρυξελλιώτες που θα στρογγυλοκαθήσουν στα υπουργεία για να ελέγχουν ως αντιβασιλείς την ελληνική χαρταδούρα, την ακυβερνησία, την κατάργηση των εθνικών κυβερνήσεων, και την εγκαθίδρυση της δικής τους pax judaica.

Όσες μούντζες κι αν φάνε οι σκώληκες της βουλής που ξεμυτίζουν από το φτου-κακά βασιλικό παλάτι που στεγάζει τη δημοκρατία τους, ούτε το μνημόνιο θα φύγει, ούτε οι τοκογλύφοι θα πάψουν να απαιτούν τα πανωτόκια, ούτε η Ελλάς θα εξυγειανθεί. Κι ο λόγος είναι ότι κι αυτοί οι διαμαρτυρόμενοι άλλο δε θέλουν από τη διατήρηση του status quo των τελευταίων δεκαετιών, τη βολή, το επιχορηγούμενο αραλίκι, το χαβαλέ, το όλο κλίμα που καλλιέργησε στη χώρα η ενοχική Δεξιά και το Πασοκικό κράτος.

Το δεύτερο που μ’ ενοχλεί είναι πως η διαμαρτυρία γίνεται για την κατσαρόλα. Αν δηλαδή τα golden boys της πολιτικής πουλούσαν κομμάτι-κομμάτι τις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα, την Κρήτη, και γενικώς ό,τι είναι δυνατόν να πουληθεί και να το θεωρήσουμε φυσιολογικό ν’ αλλάξει χέρια, αν ανέθεταν την ασφάλεια της χώρας σε ιδιωτικές εταιρείες σεκιούριτυ για να μην πάνε τα παιδιά μας φαντάροι, αν γενικώς τάκαναν όλα στα μουλωχτά, στο μιλητό και μεταξύ μας, αλλά δεν βάζανε χέρι τους μισθούς και τις συντάξεις, κανείς από τους σημερινούς διαμαρτυρομένους δεν θα κουνιόταν από την πολυθρόνα του.

Γιατί είναι οι ίδιοι αυτοί οι «αγανακτισμένοι» που χρόνια τώρα κοίταξαν να πουλήσουν το αγροτεμάχιο του παππούλη τους στον άγγλο και το γερμανό από μόνοι τους και οικειοθελώς, να εξασφαλίσουν ευνοϊκή μετάθεση στον μπούλη, να διορίσουν την κορούλα στο δημόσιο, να πάρουν επιδότηση ώστε να γίνει ο στάβλος «Πιπίτσα χοτέλ και σπα», να τρουπώσουν εν τέλει στα κόλπα, να τρίψουν ώμους με την εξουσία, να γλίψουν, να αρπάξουν, να επωφεληθούν.

Γι’ αυτό το μέγα πλήθος στις πλατείες δεν είναι για χειροκρότημα αλλά για φτύσιμο. Γιατί ακόμα και τώρα αρνείται να καταλάβει την αιτία του προβλήματός του, αρνείται να παραδεχτεί πως αιτία των δεινών του είναι ο ίδιος του ο εαυτός, ο οκνηρός, ο βολεψάκιας, ο δε θέλω να ξέρω, μη μ’ ενοχλείτε, δεν πα να καεί η Ελλάδα, ο Μητσάρας να 'ν' καλά. Ε, ενοχλήθηκε τώρα και χλιμιντρίζει γιατί μπήκε βαθύτερα το καπίστρι και το ένιωσε μες στον βαθύ του ύπνο. Και μασκαρεύεται, κάνει ποδήλατο οικολογικό, φυσάει βουβουζέλες και κάνει γενικώς καραγκιοζιές, νομίζοντας πως με τα χοροπηδητά και τις σφυρίχτρες θα απαλλαγεί. Αγνοεί ο ξερόλας, πως καμιά επανάσταση δεν έγινε με καφεδάκι και μαλλί της γριάς, και καμιά εξουσία δεν ανατράπηκε επειδή ένα δουλικό της μαθεύτηκε πως έκλεψε τα ασημικά.

Η επανάσταση της πλατείας, η επανάσταση του καφενέ, δεν είναι επανάσταση, δεν είναι διαμαρτυρία, δεν είναι καν πραγματική αγανάκτηση, αν ο επαναστάτης δεν διαφέρει από την εξουσία που θέλει να ανατρέψει.

8.6.11

ΒΙΝΤΕΟ: ΛΑΪΚΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ


Η απλή αλήθεια της Ιδεολογίας μας, η τόσο σύμφωνη με την Φύση, 
και η συνέπεια της πολιτικής μας 
σε ένα βίντεο.

"Πρέπει να είμαστε συνεπείς απέναντι στον εαυτό μας
γενναίοι απέναντι στον εχθρό
μεγαλόψυχοι απέναντι στον ηττημένο
και -προπαντός- ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ".
Fr. Nietzsche

7.6.11

Ο φυλακας αγγελος


Μια φορά και ένα καιρό ένα παιδί ήταν η σειρά του να γεννηθεί και να έρθει. Μια μέρα το παιδί ρώτησε το Θεό:
"Μου λένε ότι θα με στείλεις στη γη αύριο, αλλά πως να ζήσω εκεί τόσο μικρό και τόσο αβοήθητο;"
Ο Θεός απάντησε:
"Μέσα στους τόσους αγγέλους έχω διαλέξει έναν και για σένα. Θα σε περιμένει και θα σε φροντίζει στη γη."
"Αλλά", είπε το παιδί, "εδώ στον παράδεισο δεν κάνω τίποτε άλλο από το να τραγουδώ και να γελώ. Μόνο αυτό χρειάζομαι για να είμαι ευτυχισμένο".
Ο Θεός είπε:
"Ο άγγελος σου θα σου τραγουδά κάθε μέρα, θα νιώθεις την αγάπη του αγγέλου σου, θα είσαι ευτυχισμένο".
"Όμως" είπε το παιδί "πως θα μπορώ να καταλαβαίνω όταν οι άνθρωποι μου μιλούν, αφού δεν ξέρω τη γλώσσα τους;"
"Αυτό είναι εύκολο" είπε ο Θεός. "Ο αγγελός σου θα σου λέει τις πιο όμορφες και γλυκές λέξεις που άκουσες ποτέ σου και έτσι, με πολλή υπομονή και φροντίδα, θα σου διδάξει πως να μιλάς".
Το παιδί κοίταξε ψηλά στον Θεό και είπε:
"Και τι θα κάνω όταν θέλω να μιλήσω σ' Εσένα;"
Ο Θεός χαμογέλασε και του είπε:
"Ο άγγελός σου θα σου βάλει τα χέρια μαζί και θα δείξει πως να κάνεις την προσευχή σου".
Το παιδί ήταν ακόμα λυπημένο και είπε στο Θεό:
"Αλλά θα είμαι πάντα λυπημένο, επειδή δεν θα μπορώ να σε βλέπω πλέον".
Ο Θεός αγκάλιασε το παιδί:
"Ο άγγελός σου θα σου μιλά πάντα για μένα και θα σου δείξει το δρόμο να έρθεις πίσω σε μένα, παρόλο που εγώ θα είμαι πάντα δίπλα σου."
Το παιδί τότε είπε:
"Έχω ακούσει ότι στην γη υπάρχουν κακοί άνθρωποι. Ποιός θα με προστατεύσει;"
Ο Θεός έβαλε το παιδί στην αγκαλιά του λέγοντας:
"Ο άγγελός σου θα σε προστατεύει, ακόμα και αν σημαίνει το δικό του κακό."
Εκείνη τη στιγμή ήταν απόλυτη γαλήνη στον Παράδεισο, αλλά φωνές από τη γη μπορούσαν ήδη να ακουστούν. Το παιδί αμέσως ρώτησε απαλά:
"Θεέ μου, αν είναι να φύγω τώρα πες μου σε παρακαλώ το όνομά του αγγέλου μου!"
Ο Θεός απάντησε:
"Το όνομα του αγγέλου σου δεν είναι σημαντικό. Εσύ απλά θα τον φωνάζεις
Μαμά".

Το τέλος της ιστορίας... η αρχή της δημιουργίας.


κυρ-Βιολογία

3.6.11

Τα αιωνια προτυπα των Εθνικιστριων

Όταν τα βιβλία του Δημοτικού μιλούσαν για ηρωικά πρότυπα, βγαλμένα μέσα από την ιστορία της Ελλάδος, και όχι για τον "μικρό Αχμέντ"*:
ΟΙ ΣΠΑΡΤΙΑΤΙΣΣΕΣ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ

Ο Πύρρος, ο βασιλιάς της Ηπείρου, το 272 προ Χριστού επέρασε μ’ ένα μεγάλο στρατό τα σύνορα της Λακωνίας και ώρμησε να κυριεύση την Σπάρτη. Νύκτα έφθασε στη Σπάρτη το φοβερό άγγελμα και την ίδια στιγμή μαζεύθηκαν οι Σπαρτιάτες, για να σκεφθούν τι πρέπει να κάμουν. Ο βασιλιάς τους Αρέας έλειπε με στρατό πολύ στην Κρήτη. Στη συνέλευσι αυτή οι Σπαρτιάτες αποφάσισαν να στείλουν πρώτα τις γυναίκες και τα παιδιά τους στην Κρήτη, έπειτα, δουλεύοντας ολονυκτίς, να σκάψουν γύρο στην Σπάρτη μια βαθειά τάφρο και το πρωί να πολεμήσουν με τη βοήθεια του Θεού, σαν άνδρες γενναίοι.

Οι γυναίκες, όταν έμαθαν, πως οι άνδρες αποφάσισαν να αντιμετωπίσουν τον κίνδυνο μόνοι τους, λυπήθηκαν πολύ και αντιστάθηκαν. Η Αρχιδάμεια μάλιστα, μια γυναίκα, που η καταγωγή της ήταν από βασιλική οικογένεια, ζωσμένη σπαθί, πήγε στη συνέλευσι και τα έβαλε με τους άνδρες, για την απόφασι που πήραν, να στείλουν τις γυναίκες στην Κρήτη, για να μην κινδυνεύσουν, ενώ η Σπάρτη βρισκόταν σε τόσο μεγάλο κίνδυνο. Και κατά τα μεσάνυκτα, όταν οι άνδρες άρχισαν να σκάβουν τη βαθειά τάφρο, όλες οι κοπέλλες και οι γυναίκες έτρεξαν, για να εργασθούν και αυτές. Παρακάλεσαν μάλιστα τους άνδρες να αφήσουν την φροντίδα για την τάφρο σ’ αυτές και εκείνοι να αποσυρθούν, για να έχουν δυνάμεις για την άλλην ημέρα. Την τάφρο θα την έσκαβαν αυτές.

Τα εξημερώματα, όταν οι εχθροί άρχισαν να κινούνται, οι γυναίκες παρέδωσαν την τάφρο στους άνδρες, λέγοντας να την υπερασπίσουν γενναία, γιατί δεν υπάρχει στον κόσμο πράγμα πιο γλυκό από το να νικήση κανείς κάτω από τα μάτια τής Πατρίδας του, ούτε δόξα πιο μεγάλη από το να πεθάνη κανείς στα χέρια της μάννας του ή των αδελφών και της γυναίκας του. Όλη την ημέρα οι Σπαρτιάτες και τα στρατεύματα του Πύρρου επολέμησαν με μεγάλη γενναιότητα. Ωστόσο νικητής δεν ανεδείχθη κανείς. Την νύκτα έπαυσε η μάχη. Μολις όμως εξημέρωσεν, άρχισαν πάλι τα στρατεύματα του Πύρρου να κτυπούν τους Σπαρτιάτες. Οι Σπαρτιάτες πολεμούσαν σαν λιοντάρια. Και οι γυναίκες, που ήταν όλες μέσα στην φωτιά της μάχης, τους παρεκίνουν αδιάκοπα. Άλλες τους εμοίραζαν βέλη, άλλες τους έδιναν ψωμί και νερό και άλλες έπαιρναν τους πληγωμένους και τους περιποιούνταν.

Σ’ αυτό το μεταξύ φαίνεται κοντά στην τάφρο ο Πύρρος καβάλλα στο άλογό του να ορμά προς την πόλι. Οι Σπαρτιάτες, που ήταν παρατεταγμένοι στο μέρος εκείνο, άρχισαν να φωνάζουν δυνατά και οι γυναίκες ώρμησαν με αλαλαγμό κατ’ επάνω του. Εκείνη τη στιγμή πληγώνεται το άλογο του Πύρρου και ο ίδιος πέφτει καταγής. Τρέχουν τότε οι σωματοφύλακές του να τον σηκώσουν, οι Σπαρτιάτες όμως ορμούν με τα κοντάρια τους. Γινεται συμπλοκή τρομερή. Τότε ο Πύρρος πρόσταξε να πάψη η μάχη. Νόμιζε, πως το ήθελαν και οι Σπαρτιάτες αυτό, γιατί και απ’ αυτούς πολλοί είχαν σκοτωθή κι όλοι σχεδόν οι άλλοι ήταν πληγωμένοι.

Σ’ αυτό το μεταξύ φθάνει από την Κρήτη με δυό χιλιάδες στρατό ο βασιλιάς, Αρέας. Τότε οι γυναίκες, βλέποντας, ότι και ο βασιλιάς τους ήταν πλέον εκεί και άνδρες υπήρχαν αρκετοί, για να υπερασπίσουν την πατρίδα, τότε μόνον αποφάσισαν να φύγουν από το πεδίο της μάχης και να γυρίσουν στα σπίτια τους.

Έτσι η Σπάρτη, αφού με την γενναιοψυχία των γυναικών της γλύτωσεν από το μεγάλο κίνδυνο, μπόρεσε κατόπι να εξασφαλισθή με την φρόνησι του βασιλιά και την ανδρεία των στρατιωτών της.

Κατά Χαρίσιον Παπαμάρκον
ΠΗΓΗ: Γ.Μέγα, Κ.Ρωμαίου, Σ.Δουφεξή, Θ.Μακρόπουλου: 
ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟΝ Δ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Οργανισμός Εκδόσεως Σχολικών Βιβλίων, Αθήναι, 1959

"ΓΙΑ ΣΕΝΑ, ΣΠΑΡΤΗ, ΤΟΥΣ ΓΕΝΝΗΣΑ"

«Έπεμψεν η Δημαινέτη υιούς της οκτώ εις την μάχην,
και εις εν μνήμα καινόν έθαψε και τους οκτώ.
Όμως δεν έχυσε δάκρυα οδυνωμένη, αλλ’ είπε
τούτο απλώς: - Δια σε έτεκον, Σπάρτη, αυτούς.»

Είναι αυτό που θαύμασε κι αυτός ακόμη ο Ιερός Χρυσόστομος όταν έγραφε το περίφημο εκείνο: «…και γυναίκες ανδρών μάλλον ηγωνίσαντο πολλάκις και φαιδρότερα τρόπαια έστησαν»!..


*Σημείωση Μ.Γ.: Προτείνουμε να κάνετε το δικό σας "κρυφό σχολειό" για ν' αντιμετωπίσετε τον αφελληνισμό της κρατικής παιδείας, ιδίως μετά την πρόσφατη κατάργηση του Οργανισμού Εκδόσεως Σχολικών Βιβλίων, διαβάζοντας τα παιδιά σας στο σπίτι με παλιά σχολικά βιβλία, κυρίως ιστορίας και αναγνωστικά, όπως π.χ. του 1939 ή το ανωτέρω.

2.6.11

Αν δεν μπορειτε εσεις, μπορουμε εμεις!


Πολύς κόσμος πιστεύει σε εμάς. Λίγοι όμως τολμάνε να σταθούν πλάι μας. Γι' αυτό δεν θα αναφερθώ σε χιλιάδες, αλλά σε εκατοντάδες μόνο, που ζούμε και αναπνέουμε για μια ιδέα. Για τα ιδανικά μας, την τιμή μας, την αξιοπρέπειά μας, ως άτομα αλλά και ως Έθνος. Για ένα Έθνος που κανένας δεν έχει δικαίωμα να αφανίσει και που δεν θα επιτρέψουμε εμείς να αφανίσει. Είμαστε οι τελευταίοι υπερασπιστές του Έθνους μας, γιατί όσο υπάρχει έστω ένας Εθνικιστής, οι εχθροί των Ελλήνων θα ζουν με το φόβο και θα υπάρχει ελπίδα.

Θα εστιάσω τώρα στις Ελληνίδες, μετά και από μία ανακοίνωση που βγήκε από την αστυνομία, προτρέποντάς μας να μην κυκλοφορούμε μετά την δύση του ηλίου και να μην φοράμε κοσμήματα - μεταξύ άλλων ανάλογων συμβουλών. Παραδέχονται ωμά, δηλαδή, ότι το κράτος αδυνατεί να προστατεύσει τις γυναίκες, τα παιδιά, τους ηλικιωμένους και γενικά τον άμαχο πληθυσμό  του Έθνους μας!

Θα απαντήσω στην αστυνομία, λέγοντας: Όχι κύριοι, αν εσείς δεν μπορείτε να κάνετε την δουλειά σας, δεν φταίμε εμείς να πληρώνουμε την ανικανότητά σας - ή τους περιορισμούς σας. Θα πάμε όπου γουστάρουμε, θα κυκλοφορούμε όποια ώρα θέλουμε και όπου θέλουμε μέσα στην Πατρίδα μας και θα πάρουμε τον νόμο στα χέρια μας, αν χρειαστεί, προκειμένου να αυτοπροστατευθούμε. (Απευθύνομαι στις Εθνικίστριες: Πρέπει επιτέλους να απαντήσουμε και εμείς σε όλες τις καταστάσεις. Εμείς μπορούμε να ανεβάσουμε το ηθικό όλων των γυναικών της Ελλάδος με την δυναμική παρουσία μας όπου χρειαστεί).

Τις συμβουλές λοιπόν να τις κρατήσετε για τον εαυτό σας, κύριοι της αστυνομίας. Για εσάς όλους που κάθε βδομάδα σας καίνε οι αναρχικοί, που κάθε τρίμηνο έχετε νεκρούς από τρομοκράτες που κυκλοφορούν ελεύθεροι ανάμεσά μας. Όμως "δεν κάνει" να τους συλλάβετε... Γιατί είναι "καλά παιδιά με ιδανικά", αντίθετα με εμάς τους "κακούς φασίστες". Αν δεν μπορείτε, κύριοι, να προστατεύσετε τους Έλληνες πολίτες, μπορούμε εμείς. Θα παλέψουμε για το Έθνος μας με όποιον τρόπο και μέσο χρειαστεί. Μας ονομάζετε ακραίους. Αποδέχομαι τον όρο, με το σκεπτικό ότι οι ακραίες καταστάσεις απαιτούν ακραίες λύσεις. Δεν ζητήσαμε εκδίκηση για τους νεκρούς μας εδώ και 30 χρόνια, για τους φυλακισμένους μας, για το αίμα που έχει χυθεί, συναγωνιστών ή μη, από επιθέσεις λαθρομεταναστών ή αριστερών. Ζητάμε όμως μια αξιοπρεπή και υπερήφανη ζωή, που να κυκλοφορούμε οι Έλληνες και οι Ελληνίδες με το κεφάλι ψηλά και όχι κοιτώντας πίσω μας, αν μας ακολουθεί κάποιος για να μας κλέψει ή να μας βιάσει. Και δεν το ζητάμε, το ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ. Και, αν δεν μπορείτε εσείς, μπορούμε εμείς.

Δεν πρόκειται κανένας Εθνικιστής και καμιά Εθνικίστρια να εγκαταλείψει τον αγώνα. Και δεν πρόκειται ποτέ να προδώσουμε αυτούς που πιστεύουν και ελπίζουν σε εμάς.

Βέτα

"Αγανακτισμενοι" ή ξεγελασμενοι;

Η Περσεφόνη Σιμενή παρουσιάστηκε ως διοργανώτρια των εν Ελλάδι "αγανακτισμένων", καθώς και παράγοντας της "European Revolution" - της επέκτασης και του συντονισμού των "αγανακτισμένων" διαδηλώσεων ανά την Ευρώπη:


Άλλη μία "νέα και ωραία" στην υπηρεσία της παγκοσμιοποίησης στον χώρο της εκπαίδευσης, που μόλις "αναβάθμισε" τον ρόλο της. Η Περσεφόνη Σιμενή-Δούκα είναι ακαδημαϊκός της πολυπληθούς "σχολής Ρεπούση". Μέχρι τώρα επικεντρωνόταν στην συγγραφή δοκιμίων περί εκπαίδευσης - χρησιμοποιώντας ως πηγές γνωστούς πολιτικούς υπέρμαχους της παγκοσμιοποίησης, από φιλελεύθερους ως σοσιαλιστές και αναρχικούς. Τώρα ανέλαβε έναν μικρό οργανωτικό ρόλο στο επόμενο βήμα του σχεδίου:
"Όταν τέλος δια πραξικοπημάτων παρασκευασμένων παντού και κατά την αυτήν ημέραν, μετά την οριστικήν ομολογίαν της μηδαμινότητος όλων των υφισταμένων Κυβερνήσεων (και θα παρέλθη πολύ καιρός ακόμη, ίσως αιών ολόκληρος μέχρι της στιγμής εκείνης) αρχίσωμεν να βασιλεύωμεν, θα προσπαθήσωμεν να μη υπάρχωσι συνομωσία εναντίον ημών. Επί τω σκοπώ τούτω θέλομεν καταδικάζει εις θάνατον όσους θ’ αντιταχθώσιν ενόπλως κατά την εις την Αρχήν άνοδόν μας.

Το σύστημα της καταπνίξεως της σκέψεως ετέθη ήδη εν εφαρμογή δια της μεθόδου ήτις εκλήθη «διδασκαλία δι’ εικόνων» και ήτις θα μεταβάλη τους χριστιανούς εις πειθήνια ζώα μη σκεπτόμενα και αναμένοντα την δι’ εικόνων παράστασιν των πραγμάτων δια να τα αντιληφθώσιν…" (Πρωτόκολλο 15)

"Όταν θα πραγματοποιείται το πραξικόπημά μας, θα πούμε στις λαϊκές μάζες "όλα πήγαιναν απελπιστικά, όλοι οι άνθρωποι υπέφεραν πάνω από τις δυνάμεις τους. Συντρίβουμε λοιπόν και αφανίζουμε τα αίτια της δυστυχίας σας, δηλ. τις εθνότητες, τα σύνορα, τις θρησκείες, τα διάφορα νομίσματα. Αναμφίβολα σας αφήνουμε ελεύθερους να μας δηλώσετε υπακοή. Μπορείτε όμως με πλήρη επίγνωση και δικαιολογημένα να το κάνετε αυτό προτού να δοκιμάσετε αυτό που θα σας προσφέρουμε;" Τότε οι λαοί συνεπαρμένοι θα μας σηκώσουν θριαμβευτικά κυριευόμενοι από ενθουσιώδεις ελπίδες και πεποιθήσεις...

Έτσι θα προχωρήσουμε στην κατάργηση κάθε συνταγματικότητας, όταν θα έχει έλθει ο χρόνος να συγκεντρώσουμε όλες τις κυβερνήσεις κάτω από τη Μοναρχία μας. Η αναγνώριση της Μοναρχίας μας μπορεί πιθανόν να επέλθει πριν την κατάργηση του Συντάγματος, αν οι λαοί, αγανακτισμένοι από τις ταραχές και την ανικανότητα των κυβερνητών τους, αναφωνήσουν: "Διώξτε τους και δώστε μας γενικό βασιλιά που να μπορεί να μας ενώσει και να καταστρέψει τα αίτια των διαφωνιών μας, τα σύνορα των εθνών, τις θρησκείες, τους υπολογισμούς των Κρατών. Βασιλιά που να μας εξασφαλίσει την ειρήνη και την ανάκαμψη, τις οποίες δε μπορούμε να απολαύσουμε με τους κυβερνήτες μας και τους αντιπροσώπους μας".(Πρωτόκολλο 10)
ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ (1904)

Αν τα Πρωτόκολλα είναι αληθή -όπως μέχρι τώρα αποδεικνύονται από την ίδια την πραγματικότητα- και εάν το "κίνημα των αγανακτισμένων" είναι ένα μέσο για την τελική φάση... τότε οι κυβερνήσεις-ανδρείκελα θα αρχίσουν να προετοιμάζουν το έδαφος, δηλώνοντας ότι έλαβαν το μήνυμα από τους "αγανακτισμένους" λαούς τους και ότι το μήνυμα είναι "εναντίον των εθνικών κυβερνήσεων και υπέρ μια παγκόσμιας διακυβέρνησης, η οποία θ' αναγνωρίζει τις κοινές αγωνίες των λαών που είναι πια υπεράνω συνόρων". Κάτι σαν αυτό δηλαδή:


Και έτσι εξηγείται πολύ εύλογα η μανιώδης διαφήμιση των "αγανακτισμένων" από τα ΜΜΕ και τις περσόνες του σιωνιστόδουλου συστήματος, τα οποία απέναντι στους εχθρούς του -τους Χρυσαυγίτες και μόνο- επιβάλλουν μια "συνωμοσία σιωπής".

Δεν έχει και τόση σημασία λοιπόν αν η Περσεφόνη Σιμενή αυτοπαρουσιάζεται ή είναι όντως από τους αρχικούς διοργανωτές (μάλλον το δεύτερο). Θα χρησιμοποιηθεί ο λόγος της και ο, αντίστοιχος με τον δικό της, των "συνελεύσεων της πλατείας". Δεν έχει και τόση σημασία ούτε αν πάτε με ελληνικές σημαίες, για να δείξετε το εθνικό σας φρόνημα. Θα εμφανιστούν (ήδη εμφανίζονται) και αιγυπτιακές, ισπανικές, γεωργιανές, νιγηριανές, πακιστανικές... Δεν έχει σημασία αν πάτε με τον Κολοκοτρώνη ή τον Τσε σταμπωμένο στην μπλούζα σας. Σημασία έχει ότι θα συγκεντρωθείτε όταν θέλουν, όπου θέλουν, όπως θέλουν. Ότι θα είστε ΠΟΛΛΟΙ και θα διαδηλώσετε ΕΙΡΗΝΙΚΑ (ειρηνικά μεταξύ σας, τουλάχιστον), δίπλα-δίπλα οι πιο ετερόκλητοι φυλετικά και ιδεολογικά, προσφέροντάς τους την αφορμή και τα επιχειρήματα που χρειάζονται.

Ο μοναδικός ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥΣ και ο μοναδικός ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΜΑΣ είναι ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ. Και όσο νωρίτερα το αντιληφθείτε, τόσες περισσότερες ελπίδες σωτηρίας μας υπάρχουν. ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

Α.Μ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Η ΣΕΛΗΝΗ ΤΩΡΑ
Εθνικίστριες και Υπερήφανες!
Για μια Μεγάλη Ελλάδα σε μια Ελεύθερη Ευρώπη.

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP