16.6.11

Με χαρακτηριζεις εθνικιστρια και νομιζεις με προσβαλλεις!


Με χαρακτηρίζεις ως εθνικίστρια και θωρείς ότι με προσβάλεις!!! Με χαρακτηρίζεις ως εθνικίστρια και πιστεύεις ότι είμαι φανατική!!!

Και ΓΙΑΤΙ παρακαλώ;;;

Εσύ που το κάνεις αυτό τόσο εύκολα δεν ξέρεις ότι είναι φασισμός να αποφασίζεις αυταρχικά και να βάζεις ταμπέλες για το ποιος είναι τι;;;; Δεν ξέρεις ότι η ελληνική γλώσσα είναι τόσο πλούσια σε έννοιες και η ίδια, η μια λέξη για τον καθένα μας έχει τη δική του σημασία;;;

Η λέξη πατρίδα για σένα μπορεί να ειναι η βόλεψή σου, το σπιτάκι ή το χωραφάκι σου, αλλά για μένα μπορεί να ειναι ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΗΣΜΟΝΗΤΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ, Η ΚΥΠΡΟΣ, Η ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ!!!

Η λέξη εθνόσημο μπορεί για σένα να ειναι αυτό που φορούν αξιωματικοί και οπλίτες, αστυνομικοί και αθλητές, αλλά για μένα μπορεί να το φέρουν και άτομα που δεν θα έπρεπε!!!

Αυτή η ισοπέδωση όλων των εννοιών και των ιδεών μας έφερε εδώ σήμερα…

Μπορώ να χαρακτηρίζω τον εαυτό μου ως πατριώτισσα!!! Ποια ειναι η διαφορά;;; Έτσι δε διατυμπανίζει και ο “πρωθυπουργός” ότι με αυτήν την ιδιότητα του “πατριώτη” προσπαθεί να “σώσει” την ΕΛΛΑΔΑ….;;;

Δεν ξέρω πως θέλεις να με αποκαλείς, δεν ξέρω αν έχω άλλο χαρακτηρισμό από αυτό της Ελληνίδας!!! Και δεν με πειράζει αν αυτό ειναι εθνικιστικό ή πατριωτικό ή και για κάποιους απαξιωμένο!!!

Απλά ΒΑΡΕΘΗΚΑ τους προβοκάτορες με τις ταμπέλες τους …!!!

Μου προκαλεί αηδία το ότι η λέξη Έθνος, διαγράφηκε τόσο εύκολα από την μνήμη μας…..

Ήξεραν καλά τι έκαναν όλοι αυτοί που την έσβησαν από παντού…. από καθημερινότητά μας, από τα υπουργεία….., από τις καρδιές μας όμως;;;; Μας πέρασαν ότι ο “Εθνικιστής” ειναι κακό πράγμα… ειναι φανατισμός ειναι …. η κακία του Έλληνα για τους “καημένους λαθρο-μετανάστες”….!!!

Είμαι Ελληνίδα! Είμαι Εθνικίστρια! Είμαι Πατριώτισσα! Δεν γεννήθηκα ούτε και μεγάλωσα για να μισώ κανέναν αλλά δεν μπορώ να παραβλέπω τους εχθρούς μου!!! Δεν μπορώ να νιώθω δεύτερης κατηγορίας πολίτης, όταν ο έλληνας συμπατριώτης μου ειναι φυλακή για παράβαση του νόμου τάδε και οι λαθρο-μετανάστες είναι έξω και σκοτώνουν τον πατέρα που δεν αγκάλιασε ποτέ το παιδί του…

Χαρακτήρισε με όπως θέλεις δεν έχει σημασία πια!!! Δεν ασχολούμαι με τους χαρακτηρισμούς σου!!!

Με νοιάζει μόνο να μπορώ να πω στα παιδιά μου και στα παιδιά που ξέρω ότι: εγώ δε παραιτήθηκα, δεν κάθισα στη βολή μου να αφήνω τον κάθε άχρηστο να αποφασίζει για το μέλλον των παιδιών της Ελλάδος, αλλά ήμουν εκεί και πάλευα να έχετε το μέλλον που δικαιωματικά σας αξίζει!!!

Μαρία Σ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Η ΣΕΛΗΝΗ ΤΩΡΑ
Εθνικίστριες και Υπερήφανες!
Για μια Μεγάλη Ελλάδα σε μια Ελεύθερη Ευρώπη.

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP