19.12.10

Συγκινηθηκαμε απ' το δραμα του Λακη

"Ειλικρινά, όταν επιτέλους θα γράψω το βιβλίο που έχω στο μυαλό μου, θα καταλάβει κάποιος ότι αν είχα αυτές τις τάσεις θα είχα κυλήσει πριν από χρόνια. Είμαι πολύ ήσυχος μέσα μου. Πληρώνομαι από το σύστημα, αλλά για να λέω αυτό που θέλω εγώ. Για όσο αντέχω. Διότι κανείς δεν ξέρει τι περνάω, ούτε πώς τα καταφέρνω. Αυτό το ζόρι, είναι όλο δικό μου να το περάσω".
Λάκης Λαζόπουλος για τη μεγάλη επιτυχία του
σε συνέντευξη στο περιοδικό L'Officiel

Είναι μεγάλη τραγωδία να λες αυτά που θέλεις και να πληρώνεσαι αδρά από πάνω, επειδή λες ό,τι θέλει το σύστημα να πεις (όταν φαντασιώνεσαι ότι είσαι αντιεξουσιαστής και διώκεσαι απ' το σύστημα)...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Η ΣΕΛΗΝΗ ΤΩΡΑ
Εθνικίστριες και Υπερήφανες!
Για μια Μεγάλη Ελλάδα σε μια Ελεύθερη Ευρώπη.

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP