25.5.10

Το αιμα μας πισω!


Το θέμα είναι όλοι όσοι σαν μαλάκες πληρώνουν την εφορία, είτε γιατί θέλουν να είναι εντάξει είτε γιατί δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά. Σε ολους αυτούς τους ανθρώπους το κωλοκράτος ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ; Γιατί υποτίθεται ότι ο φόρος δεν είναι τίποτα άλλο από ένα ανταποδοτικό τέλος για τις υπηρεσίες που παρέχει το κράτος. Έχουμε και λέμε λοιπόν...

Πληρώνω τους φόρους μου... Έχω δημόσια παιδεία;
Φυσικά ΟΧΙ. Πληρώνω φροντιστήρια, βιβλία, ανίκανους δασκάλους, ενώ και πολλά σχολικά κτίρια είναι ερείπια.

Πληρώνω τους φόρους μου... Έχω δημόσια υγεία;
Φυσικά ΟΧΙ. Με τους φόρους, μου παρέχεται ένα... ράντζο στο διάδρομο κάποιου νοσοκομείου, όπου μπορώ να ψοφολογήσω δημοκρατικά και, στην καλύτερη περίπτωση, να με κοιτάξει ένας γιατρός με απλωμένο το χέρι σαν φτυάρι.

Πληρώνω τους φόρους μου... Έχω ασφάλεια;
Φυσικά ΟΧΙ. Αφού πληρώνω για να κάνω το σπίτι μου φυλακή, στην ανάγκη όπως πολλοί Έλληνες θα πληρώσω να αγοράσω ένα όπλο. Και, όταν έρθει η κακιά ώρα, η αστυνομία θα είμαι τυχερός αν εμφανιστεί μετά 2 ώρες.

Πληρώνω φόρους... Έχω δρόμους;
Φυσικά ΟΧΙ. Αφου αναλόγως των χρημάτων που έχουμε πληρώσει όλα αυτά τα 36 χρόνια όχι μια Αττική οδό, αλλά το οδικό δίκτυο της Γερμανίας θα έπρεπε να είχαμε κατασκευάσει.

Και αυτά είναι τα επιφανειακά, αφού υπάρχουν εκατοντάδες "δευτερεύοντες φόροι" τους οποίους πληρώνουμε και πάνε "υπέρ πατρίδος". Π.χμ όσοι έχουν κάποιο ακίνητο γνωρίζουν ότι για το κάθε σπίτι πληρώνουν 24!!!!! διαφορετικούς φόρους...

Άρα μήπως να πάψουμε να ασχολούμαστε με τον κάθε επώνυμο φοροφυγά και να ασχοληθούμε με το πού πάνε οι φόροι που εισπράττονται; Πού πάνε τα λεφτά του Ελληνικού λαού; Γιατί, αν το κάνουμε αυτό, τότε θα βρούμε δις και όχι μερικά εκατομμύρια.

Όσο για την πολιτικό που βγήκε και είπε "έλεος τι θέλετε αίμα στην αρένα;" υπονοώντας τον ελληνικό λαό ως όχλο και την πολιτική και καλλιτεχνική σαβούρα ψωροελίτ ως ...μάρτυρες... Απαντούμε: ΝΑΙ ΡΕ, θέλουμε "ΑΙΜΑ". ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ όμως. Θέλουμε να πάρουμε πισω έστω και ελάχιστο απο το αίμα που ρουφήξατε για δεκατίες από τον ελληνικό λαό για να ζείτε εσείς ως παράσιτα στο ταλαίπωρο σώμα της Ελλάδας.

Ελληνική Άποψη

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Η ΣΕΛΗΝΗ ΤΩΡΑ
Εθνικίστριες και Υπερήφανες!
Για μια Μεγάλη Ελλάδα σε μια Ελεύθερη Ευρώπη.

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP