17.2.10

Η Ηθικη μας


Από το φιλικό ιστολόγιο ΣΚΕΨΕΙΣ ΕΝΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗ

Αποψινό θέμα η Hθική υπό το πρίσμα του Εθνικοσοσιαλισμού. Θεωρώ πως τα θέματα ηθικής είναι πρωτεύοντα σε μία κοινωνία, καθώς από αυτήν εξαρτάται η νομιμότητα και η υγιής πνευματικότητα της λαϊκής κοινότητας. Αφορμή για αυτό το άρθρο είναι κάποιες συμπεριφορές που βλέπω από μερικούς· συμπεριφορές που όχι μόνο με κάνουν να αισθάνομαι απογοήτευση, αλλά και στιγματίζουν ένα ολόκληρο κίνημα που προφανώς δεν φταίει σε τίποτα. Σκοπός αυτού του άρθρου είναι να αναδείξω την προσωπική μου άποψη περί ηθικής στηριζόμενος στους πατέρες του Εθνικοσοσιαλισμού και στην βαθύτερη έννοια αυτού. Σκοπός μου είναι να άρω από το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα την απόπειρα να στιγματιστεί μέσω της συλλογικής ευθύνης για πράξεις ανθρώπων που δεν ανήκουν καν σε αυτό, αλλά λένε ψευδώς ότι ανήκουν. Το πρώτο και κύριο επιχείρημα, το οποίο και θα αναφέρω μόνο εδώ στον πρόλογο, είναι ότι δεν μπορεί να υπάρχει συλλογική ευθύνη σε ένα Κίνημα, Κόμμα ή όπως αλλιώς θέλετε να το πείτε. Άμα ίσχυε η συλλογική ευθύνη τότε θα έπρεπε να έχει τεθεί το Πα.Σο.Κ εκτός νόμου για τα γεγονότα της Καλαμάτας στην δεκαετία του '80. Επιπλέον να πω ότι θα αναφερθώ, αποκλειστικά και μόνο, σε ζητήματα ηθικής και όχι σε θρησκευτικά ζητήματα, τα οποία αν και έχουν απόλυτη σχέση τα έχω αναλύσει σχετικά σε προηγούμενο άρθρο μου. Για άλλη μία φορά να πω, επίσης, ότι δεν διεκδικώ δάφνες αυθεντίας ή κανενός είδους αλάθητο. Εκφράζω προσωπικές απόψεις και την δική μου οπτική γωνία στο θέμα.

ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΤΙΜΗ


Η έννοια της Τιμής για εμένα απορρέει από τα ιδανικά της Ανδρείας, του Ηρωισμού, της Ευγένειας και φυσικά της Αφοσίωσης στους αδερφούς μου Συναγωνιστές και στον Σκοπό. Σίγουρα έχουμε εχθρούς που μας λασπολογούν σε όλα τα επίπεδα, πολιτικά και προσωπικά. Δεν θα πρέπει να περιμένουμε κάτι καλύτερο από αυτούς. Όμως πως αντιμετώπισαν οι Πατέρες του Εθνικοσοσιαλισμού την λάσπη; Η απάντηση βρίσκεται στα ίδια τα ημερολόγια τους. Η απάντηση στην προσωπική και πολιτική λάσπη ήταν τα επιχειρήματα. Φυσικά και είχαν προσωπικά στοιχεία, αληθινά και όχι συκοφαντίες, ντροπιαστικά, για όλους αυτούς τους λασπολόγους, αλλά αυτά ουδέποτε δημοσιοποιήθηκαν ή χρησιμοποιήθηκαν σε πολιτική διαμάχη. Η μόνη χρήση που γνώρισαν αυτά τα στοιχεία ήταν με την μορφή απειλής για να παύσει η λάσπη. Η μόνιμη έκκληση του τελευταίου Αρχηγού της ιδεολογίας μας ήταν η διεξαγωγή ενός Ιπποτικού πολιτικού αγώνα και δεν θα πρέπει, αυτό, να το αλλάξουμε ποτέ. Ακόμα και όταν το φάσμα της Απόλυτης Ήττας τον σκέπαζε δεν διέταξε την διενέργεια άτιμου χημικού πολέμου ή τουλάχιστον δεν ήθελε να είναι αυτός που θα τον αρχίσει. Ο Θάνατος και η ήττα μπορεί να έρθουν, αλλά η Ατίμωση ποτέ! Άλλωστε δεν μας χρειάζονται, εμάς, οι ύπουλες τακτικές τους. Δεν χρειαζόμαστε λάσπη και ατιμία για να δείξουμε την αλήθεια των λόγων μας και την απάτη τη δικιά τους. Το μόνο που χρειάζεται είναι αγώνας και μέσα για να λάμψει η αλήθεια. Στα πλαίσια του απολίτιστου πολιτικού αγώνα ο εχθρός θα κοιτάξει να καλύψει την ιδεολογική του φτώχεια πετώντας λάσπη προσωπική απέναντι μας. Εμείς θα πρέπει φροντίσουμε να είναι ψέμματα ότι και να προσπαθήσει να μας προσάψει, άλλωστε ιδεολογικά δεν μπορεί να μας κερδίσει. Θα πρέπει να μην τον αφήσουμε να μπορέσει να βρει οτιδήποτε το αληθινό να πει εναντίον μας. Αυτό, βεβαίως, θα έπρεπε να είναι πολύ εύκολο και θα είναι εύκολο όταν αντιληφθούμε το εξής απλό και αληθινό: Ο Εθνικοσοσιαλισμός δεν είναι μία πολιτική οικονομική θεωρία, αλλά μία κοσμοθεωρία, μία στάση ζωής. Τι θέλω να πω με αυτό; Μα η ίδια η ιδεολογία μας μας προστατεύει από την λάσπη, σε προσωπικό επίπεδο, που εκτοξεύουν οι εχθροί μας γιατί πρώτα είμαστε Εθνικοσοσιαλιστές στην ίδια μας την προσωπική ζωή και μετά σε όλα τα άλλα.

ΤΙΜΗ ΜΑΣ Η ΠΙΣΤΙΣ


Η Αφοσίωση προς τους Συναγωνιστές μας είναι αδιαπραγμάτευτη και δεν μπαίνει μέσα σε κανένα πλαίσιο νομιμοφροσύνης και λογικής. Όμως ποιοι είναι οι Συναγωνιστές αυτοί, για τους οποίους θα δίναμε και την ζωή μας; Θεωρούνται Συναγωνιστές αυτοί που σπιλώνουν με τα λόγια και τις πράξεις τους και το Κίνημα και την Ιδεολογία; Για μένα η απάντηση είναι "Σαφώς και Όχι!" Μέσα στο ίδιο το Κίνημα δεν έχω γνωρίσει τέτοια άτομα και είμαι σίγουρος ότι το ίδιο το Κίνημα τελικά τους απομακρύνει, οπότε το ζήτημα δεν είναι εσωτερικό. Όμως τα μάτια μας πρέπει να είναι μονίμως ανοιχτά και να μένουμε αταλάντευτοι απέναντι στην Ιδεολογία μας. Γίνεται σιγά σιγά μόδα το να είσαι Χρυσαυγίτης και αυτό είναι επικίνδυνο. Υπάρχουν τρεις κατηγορίες υποψήφιων Χρυσαυγιτών. Στην μία ανήκω εγώ και θα την αναφέρω πρώτη για λόγους δικαιοσύνης. Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν άτομα που έχουν ένα μεγάλο σεβασμό στην Ιδεολογία, στο Κίνημα, στον Αγώνα και στους Συναγωνιστές τους και προσπαθούν να αποκτήσουν γνώση και συναίσθηση της ιδεολογίας. Όλα αυτά, εμένα προσωπικά, με οδήγησαν στις πόρτες του Λαϊκού Συνδέσμου, όπου έθεσα τον εαυτό μου στην διάθεση του Αρχηγού και των Συναγωνιστών μου και ευελπιστώ ότι αυτό συμβαίνει στο σύνολο αυτής της κατηγορίας. Θέλω να πιστεύω ότι δεν τους απογοητεύω με τις πράξεις μου και τα λόγια μου, και για αυτό προσπαθώ να γίνομαι συνεχώς καλύτερος. Η δεύτερη κατηγορία αποτελείται από άτομα που έχουν παρεξηγήσει τον ρόλο του Κινήματος. Σε αυτή την κατηγορία θα έβαζα άτομα που νομίζουν ότι είμαστε σύνδεσμος οργανωμένων χουλιγκάνων του γηπέδου ή άτομα που αποσκοπούν σε βουλευτικές έδρες και αξιώματα με οποιονδήποτε τρόπο. Γενικά πολλές υποκατηγορίες ανήκουν σε αυτή την κατηγορία και φαντάζομαι ότι όλοι μπορείτε να σκεφτείτε και από μία. Δεν θα καθίσω να τις αναφέρω όλες γιατί αφενός θα ξημερωθείτε να διαβάζετε και αφετέρου καλό είναι να δίνω τροφή στην φαντασία σας, άλλωστε είναι σίγουρο ότι άμα προσπαθήσω να τις απαριθμήσω θα ξεχάσω κάποια. Πάντως για αυτούς τους ανθρώπους υπάρχουν τρεις πιθανότητες. Πρώτον να έρθουν στα γραφεία του Συνδέσμου και να απογοητευτούν με το ότι δεν θα δουν αυτό που περιμένουν και τελικώς να φύγουν για να πάνε εκεί που έπρεπε να είναι από την αρχή. Δεύτερον να αντιληφθούν ότι δεν μπορεί, και ούτε πρόκειται, να αλλάξει το Κίνημα και να αλλάξουν αυτοί και να γίνουν αληθινοί Συναγωνιστές. Τρίτον να μην έρθουν ποτέ από τα γραφεία του Συνδέσμου. Σε καθεμία από τις τρεις περιπτώσεις υπάρχει ο κίνδυνος να λένε ότι είναι κάτι που δεν είναι και παράλληλα να σπιλώνουν το Κίνημα με τις πράξεις τους. Αυτό είναι, κατά την γνώμη μου, κάτι που πρέπει να αντιμετωπιστεί με ξεκάθαρες θέσεις απέναντι σε τέτοια φαινόμενα. Στην τρίτη κατηγορία ανήκουν οι δειλοί που κρυφά θα λένε ότι είναι μαζί μας, γοητευμένοι ίσως από αυτό που θα θελαν να είναι αλλά δεν θα γίνουν ποτέ, όμως ποτέ δεν θα έρθουν να μας συναντήσουν. Επίσης επικίνδυνη αυτή η κατηγορία αφού για την ηθική ενός δειλού ή θρασύδειλου πάντα θα έχω την χειρότερη των απόψεων.

ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ;


Δεν θα το έλεγα. Άλλωστε ο ηθικός και καλός, ενάρετος με την πραγματική έννοια, άνθρωπος δεν νοιάζεται για ανταμοιβές, αλλά είναι ηθικός, καλός και εν γένει ενάρετος από μόνος του. Δεν μας νοιάζει να δείξουμε ένα καλοκάγαθο πρόσωπο απέναντι στους αστούς και γενικά στους εχθρούς μας. Δεν μας νοιάζουν τα καλά τους λόγια, αλλά δεν πιστεύω ότι πρέπει να αφήσουμε άτομα που δεν έχουν σχέση με εμάς να σπιλώνουν την Τιμή μας. Όπως αν μας κατηγορούσαν, σε προσωπικό επίπεδο, ότι είμαστε απατεώνες θα βγαίναμε να δείξουμε την αθωότητα μας, έτσι και τώρα πρέπει να δράσουμε για να δείξουμε του λόγου το αληθές. Η ιδεολογία μας επέζησε από τις φλόγες του Πολέμου, προστατευμένη μέσα στις καρδιές των ανθρώπων. Έτσι θα γίνει και τώρα αρκεί να πολεμήσουμε, όπως κάναν οι προπάτορες μας πριν από μας, την λάσπη που μας πετάνε με όπλο μας την Αλήθεια. Την έχθρα τους και τις βρισιές τους όχι μόνο δεν πρόκειται να τα σταματήσουμε, αλλά και άμα σταματήσουν θα πρέπει να ανησυχούμε. Όμως καλό είναι να μην την τροφοδοτούμε με την αδράνεια μας στην αντιμετώπιση αυτών των καθαρά προβοκατόρικων συμπεριφορών. Πρέπει να τραβήξουμε μια κόκκινη γραμμή ανάμεσα σε εμάς και σε αυτούς που σπιλώνουν την Ιδεολογία μας. Αυτούς που δεν την σπιλώνουν θα πρέπει να τους φέρουμε κοντά μας και να τους αγκαλιάσουμε· να τους την διδάξουμε μέχρι να γίνουν άξιοι εκπρόσωποι της. Δεν δικαιολογούμαστε για αυτό που είμαστε, γιατί είναι πολύ καλύτερο από ότι θα μπορούσαν να είναι όλοι οι υπόλοιποι. Είμαστε οι τελευταίοι, εν Ελλάδι, θιασώτες της κοσμοθεωρίας του μεγαλύτερου των Φιλοσόφων, του Πλάτωνα, και αυτό από μόνο του μας δίνει το πλεονέκτημα. Δεν λογοκρινόμαστε, γιατί η Αλήθεια δεν πρέπει ποτέ να λογοκρίνεται. Δεν δικαιολογούμαστε για τίποτα αφού οι πράξεις μας είναι πάντα πλήρως δικαιολογημένες και στα πλαίσια της Στρατηγικής του Κινήματος και φυσικά σε αρμονία με τις επιταγές της ιδεολογίας μας, η αλήθεια αυτού εξασφαλίζεται από την Πειθαρχία που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του Εθνικοσοσιαλισμού. Αντιμετωπίζουμε το ψεύδος και την λάσπη από όπου και αν προέρχεται με την ίδια ασπίδα, την Αλήθεια. Γιατί δεν χρωστάμε τίποτα σε κανέναν και δεν φοβόμαστε κανέναν.

Η ΑΝΔΡΕΙΑ


Η Ανδρεία είναι ένα από τα υψηλότερα ιδανικά του Εθνικοσοσιαλιστή. Είναι η εντιμότητα, η γενναιότητα, η αυταπάρνηση, η πιστότητα, η προσφορά στην Λαϊκή Κοινότητα και στους αδύναμους της, η υπεράσπιση των Ιδανικών της Πατρίδας, ο σεβασμός στην γυναίκα. Είναι η ψυχή του Ιπποτισμού, όπως αυτός ορίζεται και κανένα από τα χαρακτηριστικά της δεν είναι περιττό ή θέμα επιλογής. Δεν νοείται Εθνικοσοσιαλιστής που να μην έχει τα παραπάνω χαρακτηριστικά. Δεν νοείται ψεύτης ή δειλός ή άπιστος ή άτιμος ή εγωιστής ή ασεβής προς τις γυναίκες Εθνικοσοσιαλιστής. Το τελευταίο, δε, είναι ένα σημείο που είμαι σίγουρος ότι θα προκαλέσει τριβές ανάμεσα σε πολλούς επίδοξους Εθνικοσοσιαλιστές. Επειδή όμως η εντιμότητα και η γενναιότητα είναι στα χαρακτηριστικά του Εθνικοσοσιαλιστή, δεν θα δειλιάσω καθόλου να εκστομίσω-γράψω αυτή τη μεγάλη Αλήθεια που θα κάνει πολλούς να αισθανθούν άσχημα. Ο άνδρας οφείλει σεβασμό στην γυναίκα γιατί αποτελεί το φυσικό και μόνο συμπλήρωμα του. Είναι αυτή που θα τον κάνει Πατέρα και συνεχιστή της Φυλής. Είναι αυτή που θα διδάξει στα παιδιά του τα υψηλότερα των Ιδανικών. Είναι αυτή που θα ακούσει τις ανησυχίες του και θα τον συμβουλεύσει με το πρακτικό της μυαλό. Είναι αυτή που θα τον φροντίσει όταν θα πρέπει. Είναι η πηγή της δύναμης του. Είναι η μάνα, η σύντροφος, η αδελφή, η Συναγωνίστρια. Είναι ένα πρόσωπο που όχι μόνο αξίζει τον σεβασμό και την ευγένεια μας αλλά και πρέπει να τα λαμβάνει αυτά χωρίς κανένα ενδοιασμό ή σκέψη. Αναγνωρίζω ότι υπάρχουν προβλήματα στην σχέση των δύο φύλων, αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία για ασέβεια και μηδενισμό της γυναικείας προσφοράς στην Λαϊκή Κοινότητα και την Ιδεολογία. Άλλωστε οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι αυτά τα προβλήματα ξεκινάνε από την Παιδεία, είτε αυτή είναι ενδοοικογενειακή, ενδοσχολική ή γενικά κοινωνική, και καταλήγουν σε ένα φαύλο κύκλο ενδυνάμωσης τους που τροφοδοτείται από φταίξιμο αντρικό και γυναικείο. Σε πλήρη αντιστοιχία η γυναίκα πρέπει να έχει σεβασμό προς τον άνδρα, χωρίς να επιζητά την σύγχυση των ρόλων των δύο φύλων. Πρέπει να δει την φενάκη του φεμινισμού και των προτύπων που προβάλλουν τα Μ.Μ.Ε. και να αναλάβει ενεργά τον ρόλο της στην Λαϊκή Κοινότητα. Για μένα δεν τίθεται θέμα ισότητας αλλά διαφορετικότητας των δύο φύλων και δεν μπορεί να υπάρξει εξίσωση διαφορετικών πραγμάτων. Άλλωστε ο αμοιβαίος σεβασμός και αγάπη που ο ίδιος ο Εθνικοσοσιαλισμός απαιτεί δεν αφήνει κανένα πεδίο ύπαρξης και κινήσεως κανενός κινήματος ψευδής ισότητας, που στην ουσία δρα διαλυτικά για την οικογένεια και την κοινωνία.

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΣΜΟ


Ο Εθνικοσοσιαλισμός είναι μία κοσμοθεωρία ριζοσπαστική που έχει ως κέντρο της κυρίως τους νέους και τις νέες. Μια πραγματικά προοδευτική κοσμοθεωρία που αποδέχεται τα πάντα αρκεί αυτά να μην συντελούν στην αποδόμηση του σώματος, του πνεύματος, της Οικογένειας και γενικά της Υγείας και της Ευτυχίας. Κάθε νεωτερισμός ο οποίος προάγει την ανθρώπινη φύση και την ευτυχία εναγκαλίζεται από τον Εθνικοσοσιαλισμό σαν να είχε βγει από τα σπλάχνα του. Κάθε τι νέο ή παλαιό που είναι αντίθετο στον Άνθρωπο απορρίπτεται άνευ σκέψης. Σε αντίθεση με τους Συντηρητικούς δεν βλέπουμε τον Αντίχριστο να ξεπροβάλλει μέσα από κάθε τι νέο. Δεν είμαστε γραφικοί και ούτε πρόκειται να γίνουμε ποτέ. Ζούμε στο σήμερα πολεμώντας για το αύριο και το παρελθόν το έχουμε μόνο ως πυξίδα για να μην χαθούμε. Σε πολιτικό επίπεδο δεν θέλουμε την διατήρηση του συστήματος ή οποιασδήποτε έκφρασής του. Επιθυμούμε την διάλυση αυτού του συστήματος και την ανατολή ενός νέου κόσμου όμορφου όπως τον φανταζόμαστε. Βλέπουμε την ασχήμια γύρω μας και δεν μας φοβίζει η αβεβαιότητα του αύριο. Το σύστημα δεν το βλέπουμε ως εγγυητή ότι τα πράματα δεν θα πάνε χειρότερα. Το βλέπουμε ως Κέρβερο που μας κρατά από το αναδυθούμε στο Φως. Και θα το σκοτώσουμε όσο και να ουρλιάζουν οι συντηρητικοί και οι φοβικοί. Είμαστε ο πραγματικός προοδευτισμός ενάντια στον συντηρητισμό και ενάντια, προφανώς, στον ψευτοπροοδευτισμό που θέλει να ισοπεδώσει τον άνθρωπο μέσα στην ανοχή, την λαγνεία, την υποκρισία, τον καταναλωτισμό και την εξάρτηση.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Η ΣΕΛΗΝΗ ΤΩΡΑ
Εθνικίστριες και Υπερήφανες!
Για μια Μεγάλη Ελλάδα σε μια Ελεύθερη Ευρώπη.

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP