4.10.09

Μια συνηθισμένη εκλογική μέρα...


Έκανα τη μαλακία και δεν πέρασα χθες από τα γραφεία προκειμένου να πάρω ψηφοδέλτια. Πάω λοιπόν σήμερα να ψηφίσω, μπαίνω στο παραβάν και δεν βλέπω ψηφοδέλτιο της Χρυσής Αυγής. Αν και ήξερα τη διαδικασία με το λευκό ψηφοδέλτιο, παίρνω τηλέφωνο μέσα από το παραβάν για να το επιβεβαιώσω. Ξαναβγαίνω και λέω
- "Δεν μου έχετε δώσει όλα τα ψηφοδέλτια".
-"Α! Μισό λεπτό", μου λένε, "μπορεί να έγινε κάποιο λάθος. Πάρτε άλλα".

Παίρνω ένα δεύτερο πακέτο ψηφοδελτίων, ξαναμπαίνω, πουθενά πάλι της Χρυσής Αυγής. Ξαναβγαίνω (είχε μόνο ένα παραβάν κι εν τω μεταξύ είχε δημιουργηθεί ουρά) και ζητάω ένα λευκό ψηφοδέλτιο να μου το σφραγίσουν προκειμένου να ψηφίσω.
-"Αυτό δεν γίνεται" μου λέει η γραμματέας.
-"Γίνεται" της λέω, "μου το είπαν από το κόμμα που ψηφίζω, έτσι προβλέπει ο νόμος".
-"Οκ", μου λέει, "ξέρετε, δεν μας έχουν φέρει καν ψηφοδέλτια ορισμένα μικρά κόμματα και τα περιμένουμε".
-"Οκ", της λέω, "έχω δουλειά, δεν περιμένω, θα ψηφίσω τώρα σε λευκό".

Πάει λοιπόν και παίρνει ένα λευκό ψηφοδέλτιο κι αρχίζει να γράφει επάνω ένα κείμενο του τύπου "Αυτό είναι ένα λευκό ψηφοδέλτιο που αντικαθιστά το κανονικό, λόγω έλλειψης κανονικού ψηφοδελτίου κ.τ.λ." Μη γνωρίζοντας αν αυτό θα είναι ένα έγκυρο ψηφοδέλτιο, (φαντάστηκα πως όχι) αρχίζω να επιμένω πως θέλω απλά ένα λευκό με σφραγίδα και χωρίς κείμενο (η ουρά είχε φτάσει τα 10 άτομα έξω). Τότε παίρνει το μάτι μου τις στήλες με τα ψηφοδέλτια και βλέπω μια στοίβα με ψηφοδέλτια της Χρυσής Αυγής και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι.
-"Τι είναι αυτά;" της λέω. "Γιατί δεν μου δίνεις αυτό τα ψηφοδέλτιο;"
-"Αυτά" λέει αυτή, "θα τα δώσουμε μετά τις 7 (!!!), γιατί μας έχουν φέρει λίγα από το δήμο" (ΠΑΣΟΚ ο δήμος, ίσως ο χειρότερος της Ελλάδας και σίγουρα ο πιο αμαρτωλός). "Να κάνετε τα παράπονά σας στο δήμο και στο κόμμα σας" συνεχίζει θρασύτατα, "γιατί δεν μας έφεραν αρκετά και αν τα δίνουμε στον κόσμο θα τελειώσουν (!!!)"
-"Να δίνετε τα των μεγάλων κομμάτων στον κόσμο" της απαντάω κι εγώ "και να τους λέτε να παίρνουν μόνοι τους τα μικρά και υπεύθυνοι είστε όλοι εδώ μέσα που κρύβετε τα ψηφοδέλτια και εξαναγκάζετε τους ψηφοφόρους σε δήλωση φρονήματος, ώστε να τους φακελλώνετε".

Ε, τελικά πήρα ένα και μόνο ψηφοδέλτιο και ψήφισα...δημοσίως...

Όλα αυτά τα γράφω προς ενημέρωση όσων πρέπει να ενημερωθούν, αλλά και προς παραδειγματισμό όσων δεν βρήκαν ψηφοδέλτιο και ψήφισαν "κάτι άλλο" !!!! Μα πάμε καλά;; Τι θα πει "δεν βρήκα-δεν ψήφισα";; Στην τελική, άμα φοβάσαι να ζητήσεις μην σε πουν φασίστα (άλλο πάλι και τούτο, σιγά μην παρεξηγηθώ άμα με πουν φασίστρια, ναζίστρια και αντιδημοκράτισσα, ΤΙΜΗ ΜΟΥ), ψάξε στη σακούλα ρε φίλε, δεν μπορεί να μη βρεις εκεί ψηφοδέλτια. Κάποια θα είναι καλά. Κι εγώ το σκέφτηκα να ψάξω στη σακούλα και ούτε γάτα ούτε ζημιά, αλλά μετά σκέφτηκα, ρε πούστη μου, πρέπει να μιλάμε, τι είμαστε να μη μιλάμε, κότες, μαλάκες, λοβοτομημένοι, μαριονέτες, χρωστάμε σε κανένα μαλάκα την ψήφο μας;; Δεν ψάχνω στα σκουπίδια για ψηφοδέλτια, θα βγω και θα ζητήσω να μου δώσουν, είναι υποχρεωμένοι, είναι δικαίωμά μου, από τα ελάχιστα που μου δίνουν στην βρωμοδημοκρατία τους, που την έχουν κομμένη και ραμμένη στα μέτρα τους, ώστε να έχουν λόγο και προνόμια μόνο όσοι γίνονται παλιάτσοι τους και χειροκροτητές τους.

Strat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Η ΣΕΛΗΝΗ ΤΩΡΑ
Εθνικίστριες και Υπερήφανες!
Για μια Μεγάλη Ελλάδα σε μια Ελεύθερη Ευρώπη.

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP