21.2.08

Αγαπήστε τους λαθρομετανάστες!

Είδα προχθές το δελτίο ειδήσεων με την Έλλη Στάη και ΕΞΟΡΓΙΣΤΗΚΑ. Είχε στείλει μια δημοσιογράφο σε ένα καταυλισμό λαθρομεταναστών που λόγω παγετού τους βοήθησαν να φιλοξενηθούν σε ελληνικά σπίτια. Είχε λοιπόν αυτή στα χέρια της ένα παιδάκι λαθρομεταναστών γεννημένο καθώς είπε στην Ελλάδα, που έκλαιγε γοερά και ζητούσε διάφορα. Δεν θα τα βάλω με το παιδάκι. Το παιδάκι είναι θύμα της κατάστασης που όλοι ξέρουμε, ΑΛΛΑ: το παιδάκι ζητούσε "ένα καλό σπίτι με αγάπη". Συγκινητικό, δε λέω και δίκιο έχει αν τα είπε από την καρδιά του και όχι αν του τα είπαν να τα πει. Στο κάτω κάτω παιδάκι είναι, φτωχό και ξένο είναι, τι να πει. ΟΜΩΣ: οι γονείς του, οι δημοσιογράφοι που ρουφιανεύουν πια τους πάντες και τα πάντα, η κοινωνία όλη, δεν πρέπει να διδάξουν σε αυτό το παιδάκι και στο κάθε δυστυχισμένο παιδάκι ότι ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να προσφέρει ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ, ούτε στο ίδιο μεθαύριο που θα είναι ενήλικας και γεμάτος μίσος για την Ελλάδα, ούτε σπίτι, ούτε αγάπη, ούτε κάτι άλλο; Είναι παράλογο να μαθαίνουν τα παιδάκια ότι αν δεν πολεμήσεις ακόμα και για τα αυτονόητα -στην Ελλάδα τουλάχιστον- δεν θα τα πάρεις ποτέ; Αλλά και γενικότερα, σε ποιόν πλην ελαχίστων εξαιρέσεων χαρίστηκε απλόχερα η ζωή, τα λεφτά, το οτιδήποτε; Από πότε πρέπει να κλαίμε και μόλις κλαίμε να μας δίνουν τα πάντα; Αυτά μαθαίνουν τα παιδάκια των λαθρομεταναστών και τα δικά μας δυστυχώς και γίνονται ανθέλληνες, φλώροι και λαπάδες.

Και ποιές είναι αυτές οι "κυρίες" που φώναζαν ότι πρέπει κάτι να γίνει για αυτούς τους ανθρώπους; Με τι θράσος το έλεγαν αυτό, τη στιγμή που οι ίδιες μόνο φωνάζουν για να φανατίζουν διαφόρους ηλιθίους και μακάριους λόγω ηλιθιότητας και οι ίδιες δε βλέπω να βάζουν κανένα χέρι στην τσέπη. Αγαπάς τους λαθρομετανάστες;; ΠΛΗΡΩΣΕ. Μη με βάζεις όμως εμένα ούτε να τους αγαπάω υποχρεωτικά, ούτε να τους πληρώνω, γιατί δεν θέλω. Και επειδή δεν είμαι και Θεός ώστε να έχω τόοοοοοοση αγάπη και να μπορώ να βοηθήσω άπαντες τους κατατρεγμένους του πλανήτη για να μεγαλώσουν στην πατρίδα μου "σε ένα σπιτικό με αγάπη" και να με σφάξουν κάποτε "με αγάπη" και όχι μέσα από ένα καταυλισμό, εγώ, η Στρατ, έχω αποφασίσει να αγαπώ τους ομοαίματούς μου που ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΑΣΤΕΓΟΙ ΣΤΑ ΚΑΜΜΕΝΑ. Τους ομοαίματούς μου που ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΣΕΙΣΜΟΠΛΗΚΤΟΙ στην Καλαμάτα, στην Αθήνα και αλλού, επί δεκαετίες πια. Στους ομοαίματούς μου ναρκομανείς και άστεγους που το κωλοσύστημα τους βρήκε αδύναμους χαρακτήρες και τους ΣΑΠΙΖΕΙ τη ζωή, την υγεία, το μυαλό, τα πάντα, απομυζώντας τους μάλιστα.

Πεθαίνουν τα νιάτα μας στους δρόμους απο τα ναρκωτικά.
Φυτοζωούν από τα δάνεια οι σεισμόπληκτοι.
Ζουν στο δρόμο οι πυρόπληκτοι.
Αργοσβήνουν οι συνταξιούχοι άδικα, με συντάξεις πείνας.
Ακόμα ζουν συνέλληνες σε παράγκες στο Πέραμα...

ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ;; Ντροπή πια!

Όσο για αυτές τις κυρίες και για άλλους δημοσιογράφους που πληροφορήθηκα ότι ασχολήθηκαν με το ίδιο θέμα, τους την έχω εγώ τη λύση: ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΧΑΡΙΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ.

Μερικές φορές πιστεύω πως ένας επιλεκτικός μπολσεβικισμός θα ήταν πολύ χρήσιμος σε τέτοια άτομα.

Φαντάσου: Να μπουν ομάδες εξαγριωμένων πολυφυλετιστών-αριστεριστών μέσα στα πλούσια, ζεστά και μεγάλα σπίτια αρκετών πολιτικών και δημοσιογράφων και να τους τα επιτάξουν για να μείνουν μέσα τα ορφανά του Μαρξ, του Μάο, του πλανήτη. Ποιητική δικαιοσύνη λέγεται αυτό.


Strat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Η ΣΕΛΗΝΗ ΤΩΡΑ
Εθνικίστριες και Υπερήφανες!
Για μια Μεγάλη Ελλάδα σε μια Ελεύθερη Ευρώπη.

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP