31.10.07

Κανόνες χρήσης για ...διαφωνίες ζευγαριών

Υπάρχει «χημεία», υπάρχει έρωτας, υπάρχει ενδιαφέρον, υπάρχει διάθεση του ζευγαριού να είναι μαζί, όμως ταυτόχρονα υπάρχουν πολλοί καβγάδες, έλλειψη συνεννόησης και επικοινωνίας. Μήπως το σενάριο σας είναι γνωστό; Οι δυσκολίες ή τα λάθη στη επικοινωνία αποτελούν ένα από τα συχνότερα προβλήματα στην κοινή ζωή δύο ανθρώπων.

Ποια είναι τα λάθη της επικοινωνίας;

Μονόλογος

Ένα από τα πιο συχνά λάθη που γίνονται στην επικοινωνία είναι η ανυπαρξία διαλόγου! Πώς γίνεται να συμβαίνει κάτι τέτοιο, όταν δύο άνθρωποι κάθονται μαζί για να συζητήσουν, για να κάνουν διάλογο; Τις περισσότερες φορές αυτό που τελικά συμβαίνει είναι ότι οι άνθρωποι δεν κάνουν διάλογο, αλλά μονόλογο. Αυτό σημαίνει ότι καθένας εκθέτει τις απόψεις του, τις υποστηρίζει με σθένος, επιμένει σε αυτές, προσπαθεί να πείσει τον άλλον ότι είναι σωστές και χρήσιμες, αλλά... δεν ακούει τι έχει να του πει ο/η σύντροφός του. Όταν όμως δύο άνθρωποι μονολογούν, αυτό δεν αποτελεί διάλογο, αλλά δύο μονόλογους. Το να εκφράσει κανείς τη γνώμη του χωρίς να ακούσει τη γνώμη του συντρόφου του, όχι μόνο μπορεί να καταλήξει σε λανθασμένη απόφαση (γιατί δεν έχουν ληφθεί υπόψη συγκεκριμένα στοιχεία), αλλά οδηγεί και στο αίσθημα της πίκρας και της απογοήτευσης που γεννιέται όταν κανείς έχει την αίσθηση ότι δεν είναι σημαντικός για τον άλλον και δεν εισακούγεται.

Υποθέσεις

Ένα άλλο συχνό επικοινωνιακό λάθος είναι οι υποθέσεις που κάνει κάποιος. Πολλές φορές ξεκινάει κανείς μια συζήτηση λέγοντας στον εαυτό του «να δεις που ο άλλος θα πει αυτό, κι εγώ θα του απαντήσω εκείνο», ή «ξέρω ότι σκέφτεται το τάδε πράγμα». Όμως, όσο καλά και αν ξέρουμε τον άλλον, το τι θα μας πει το μαθαίνουμε όταν το λέει, και δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε από πριν, μόνο να το υποθέσουμε. Το πρόβλημα είναι ότι κάνουμε υποθέσεις σχετικά με το τι θα μας πει ο άλλος βασισμένοι στους δικούς μας φόβους και ανασφάλειες. Το αποτέλεσμα είναι ότι εύκολα μπορεί να γίνουμε επιθετικοί ή αρνητικοί, αντιδρώντας προκαταβολικά σε αυτό που υποθέτουμε ότι θα μας πει ο άλλος και όχι σε αυτό που πραγματικά λέει.

Στο εδώλιο του κατηγορουμένου

Σε άλλες περιπτώσεις το ένα μέλος του ζευγαριού εκφράζει γνώμη διαφορετική από αυτή του συντρόφου του, ο οποίος θεωρεί ότι ο άλλος τον έχει καθίσει στο εδώλιο του κατηγορουμένου και τον κατηγορεί για κάτι. Όταν κάποιος δεν είναι σίγουρος για τον εαυτό του, έχει πολλές αμφιβολίες, ή δεν ξεκαθαρίζει βασικά θέματα με τον/την σύντροφό του, καταλήγει να βασανίζεται από μπερδεμένες καταστάσεις οι οποίες θα ήταν πιο ξεκάθαρες αν υπήρχε καθαρή επικοινωνία.

Αγνοια των κανόνων της διαφωνίας

Πράγματι, πολλοί άνθρωποι δεν ξέρουν πώς... να διαφωνούν! Σαφέστατα, διαφωνώ δε σημαίνει ότι προσβάλλω, μειώνω, απαξιώνω, κατηγορώ, βρίζω τον άλλον ή φωνάζω και καυγαδίζω μαζί του. Διαφωνώ σημαίνει ότι έχω συγκεκριμένες ιδέες ή απόψεις πάνω σε ένα ζήτημα, τις οποίες εκθέτω, αφού έχω ακούσει με προσοχή και τις απόψεις του άλλου. Στη διαφωνία χρησιμοποιεί κανείς επιχειρήματα και δεδομένα, και σε καμία περίπτωση δεν προσπαθεί να μειώσει το συνομιλητή του.

Έλεγχος και επιβολή

Αλλοτε πάλι οι άνθρωποι πέφτουν στην παγίδα του να θέλουν να επιβάλουν την άποψή τους, να επιθυμούν να ελέγξουν τη συζήτηση και -κατ' επέκταση- και τη σχέση. Το αποτέλεσμα είναι να μη μπορεί να γίνει σωστός διάλογος, αφού πίσω από αυτό που λέει το άτομο κρύβεται η ανάγκη του να ελέγξει το συνομιλητή του.

Απόλυτη άποψη

Ακόμα και όταν κανείς πιστεύει ότι έχει δίκιο, καλό είναι να μπορεί να ακούσει και μια άλλη γνώμη, να θεωρήσει ένα ζήτημα από άλλη οπτική γωνία. Όταν κάποιος είναι απόλυτος και δε βάζει νερό στο κρασί του, είναι σαν να έχει ένα περιορισμένο οπτικό πεδίο στη ζωή του και να τα βλέπει όλα άσπρο-μαύρο, κάτι που είναι περιοριστικό, αφού του στερεί όλες τις ενδιάμεσες αποχρώσεις του γκρίζου.


Τρόποι βελτίωσης της επικοινωνίας

Θα πρέπει να αναλογιστεί η καθεμιά μας για ποιο λόγο κάνει τη συζήτηση: θέλει να κουβεντιάσει γενικά για ένα θέμα; Πρέπει να παρθεί μια απόφαση; Χρειάζεται να γίνει κάτι; Θέλει να μάθει κάτι; Θέλει να δείξει στο συνομιλητή της την προσωπική της άποψη; Όποια και αν είναι η περίπτωση, θα πρέπει κανείς να ξεκινήσει με διάθεση να ακούσει τον άλλον. Ακόμα, σημαντικό είναι να μη διακόπτει τον άλλον και να τον αφήνει να ολοκληρώσει τη σκέψη του. Ένα άλλο σημείο είναι ότι θα πρέπει κανείς να έχει επιχειρήματα και να μην προσπαθεί να ασκήσει συναισθηματικό εκβιασμό. Καλό είναι να ξεκινάμε τη συζήτηση με το «εγώ» και όχι με το «εσύ», το οποίο συχνά κάνει τον άλλον να αισθανθεί ότι κατηγορείται για κάτι.

Όταν υπάρχει καλή διάθεση ανάμεσα σε δύο άτομα να επικοινωνήσουν και μέσα από τη συζήτηση να αποκαλύψουν κομμάτια του εαυτού τους ο ένας στον άλλον, τότε μπορούν με εξάσκηση και καλοπροαίρετα να μπουν στη διαδικασία του αληθινού διαλόγου.


Δρ Λίζα Βάρβογλη, Ph.D. Ψυχολόγος

22.10.07

Αθήνα 27/10: ΟΙ ΣΗΜΑΙΕΣ ΨΗΛΑ!


21.10.07

CD "Μέτωπο Γυναικών"

ΜΟΝΟ γυναικείες φωνές του Eυρωπαϊκού Kινήματος!

SAGA: Europe Awake (live)
MIDGARD: Valkyrian
RAVENS WIND: Fading memory
VALKYRIA: Ara fran nord
AGITATOR: Schreie im wind
SAGA: Our pride is our royalty
SAGA: The strong survive
KARI: The shadowchant
VIKING: Mother
VALKYRIA: Natten sjunger sjalv
FACTOR WIDERSTAND: Wenn den wind sich dreht
SAGA: Tomorrow belongs to me
SAGA: Night trains
ANNETT: Erik
ANNETT: Oder
ANNETT: Es ist zeit zu rebellieren


Πληροφορίες-παραγγελίες: ragesoundrecords@yahoo.gr

19.10.07

Γυναίκα και πολιτική

Η γυναικεία μορφή είναι συνυφασμένη με την πραότητα και με την μακαριότητα στα δημόσια ζητήματα. Κατά την ιστορική αναζήτηση λίγες γυναίκες προβάλουν μία δυναμική παρουσία και αποτελεσματική δράση. Σήμερα είναι μάλλον συνηθισμένο το θέαμα γυναικείων παρουσιών στις διαδικασίες της δημόσια ζωής και φυσικά της πολιτικής. Υπάρχει όμως σοβαρότατη ένσταση. Τί θα περίμενε κανείς από μία γυναίκα που κινείται στους πολιτικούς κύκλους; Και τί συμβαίνει τελικά; Ας αρχίσουμε από το δεύτερο ερώτημα που έχει μονολεκτική απάντηση... "τίποτα". Ενώ θα περίμενε κανείς να δεί τον πρακτικό και ευέλικτο τρόπο σκέψης και δράσης, που εκ φύσεως μια γυναίκα διαθέτει, βλέπει μόνο την κοκεταρισμένη εκδοχή του πολιτικαντισμού, δίχως πρακτικές, δίχως καινοτομίες, δίχως ούτε ένα θετικό αποτέλεσμα.

Σε μία Εθνικοσοσιαλιστική κοινωνία, οι γυναίκες βρίσκονται πρό των εθυνών και των υποχρεώσεων τους. Η προσφορά μιας γυναίκας στο Εθνικοσοσιαλιστικό σύστημα είναι αναμφίβολη. Ειναι απόλυτα ικανή να ανταπεξέλθει σε κάθε εκφανση της δημόσιας ζωής. Δεν της λείπει η μαχητικότητα, διότι η ιδεολογία εμπεριέχει αυτό το χαρακτηριστικό για κάθε άτομο της κοινότητας. Είναι απόλυτα χρήσιμη, διότι οι ιδιαιτερότητες της φύσης της έχουν την ευκαιρία να ξεδιπλωθούν και να δώσουν τις λύσεις εκεί που οι άλλες πρακτικές δεν ανταποκρίνονται. Η μεθοδικότητα, η επιμονή, η ευελιξία, η επινοητικότητα και η υψηλή αίσθηση της αυτοθυσίας είναι εκείνα που η γυναίκα διαθέτει και στην ιδεατή κοινωνία του Εθνικοσοσιαλισμού δεν είναι απλά γνωρίσματα, αλλά αρετές που θα αναπτυχθούν ακόμα περισσότερο προσφέροντας στο σύνολο.

Η πολιτική που μπορεί να ασκήσει η γυναίκα είναι η άμεση και τελειωτική δράση. Η ίδια της η ιδιοσυγκρασία το επιτάσσει, καθώς είναι προορισμένη να εφευρίσκει τους τρόπους που θα κάνουν το περιβάλλον της και τον κόσμο όλο, κατ' επέκτασιν, ασφαλέστερο, λειτουργικότερο και τελικά πιο ανθρώπινο. Η γυναίκα, μέσω του Εθνικοσοσιαλισμού, εξυψώνει την οντότητά της, παίρνοντας την θέση που της αξίζει. Γιατί αυτή και μόνο η ιδεολογία βάζει την μητέρα ψηλά και κάνει την μητρότητα ξανά ιδανικό και ολοκλήρωση της γυναίκας. Δεν διαχωρίζεται η μητρότητα από την δράση και τις επιμέρους ασχολίες της. Δεν μπαίνει σε δεύτερη μοίρα η ανατροφή των παιδιών και η δημιουργία ζωντανής οικογένειας. Και σε έναν κόσμο που η γυναίκα θα μπορεί να ολοκληρώνεται μέσω της μητρότητας, που η σπουδαιότητα αυτού του ρόλου της παίρνει την αξία που του αναλογεί, σε έναν τέτοιο κόσμο, ναι, η γυναίκα είναι σε θέση να τα αλλάξει όλα και μόνο προς το καλύτερο.

Τελέσιλλα

ΥΓ: Στις φωτογραφίες δείγματα πολιτικών γυναικών (προς αποφυγή και προς μίμηση): Μαριέττα Γιαννάκου, Gertrud Scholtz-Klink, Gitta Schuessler.

18.10.07

7η ΓΙΟΡΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ

17.10.07

H Πατρίδα γερνά

Στην 22η θέση του δείκτη γονιμότητας βρίσκεται η Ελλάδα, αφού οι Ελληνίδες γεννούν 1,28 (!!!) παιδιά κατά μέσο όρο. Το φαινόμενο της μείωσης των γεννήσεων άρχισε να εμφανίζεται παγκοσμίως γύρω στην δεκαετία του ΄60, όπου υπήρξε αυξημένη ανάγκη εργατικών χεριών καθώς και τα πρώτα μηνύματα περί της μειωμένης ασφάλειας του ανθρώπου από ασθένειες, πολέμους καταστροφές κ.λ.π. Επίσης στην διάρκεια των επόμενων δεκαετιών υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου της εγκυμοσύνης και της πρόληψής της, ενώ υπεισέρχεται η παράμετρος της επαγγελματικής καταξίωσης της γυναίκας αντί του γάμου (=παλαιότερο πρότυπο), την περιφρόνηση του παλαιού τρόπου ζωής και κατά συνέπεια την περιφρόνηση της ιδιότητας του γονιού. Το βιολογικό ρολόι χτυπάει πια με συνειδητή καθυστέρηση και αφού έχει προηγηθεί η επαγγελματική καθιέρωση της γυναίκας στον κοινωνικό της περίγυρο.

Ακόμη κι αν δεν μείνουμε στην κατηγορία των γυναικών που παραμερίζουν την μητρότητα χάριν της καριέρας, ο σημερινός τρόπος ζωής σε ότι αφορά τις οικονομικές ανάγκες μίας μέσης οικογένειας και τις παροχές προς τις μητέρες σε μορφή οικονομικής βοήθειας αλλά και υποδομών είναι το λιγότερο ανεπαρκής. Η Σουηδία, για παράδειγμα παροτρύνει τις μητέρες με παροχές που έχουν θεσμοθετηθεί πριν από τον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο. Ο Μουσολίνι είχε επιβάλλει επιπλέον φόρους στους άτεκνους και στην Γερμανία του Γ΄ Ράϊχ υπήρξε το πιο ολοκληρωμένο σύστημα με την δημιουργία θεσμών, νόμων καθώς και την Οργάνωση "Μητέρα και παιδί" με σκοπό την φροντίδα της υγείας, της ασφάλειας, της οικονομικής προστασίας για τις μητέρες και τα παιδιά αλλά και στις μελλοντικές μητέρες. Οι Ελληνικές Κυβερνήσεις ακόμη χρησιμοποιούν ως προεκλογική δέσμευση την δημιουργία έστω παιδικών σταθμών που θα επιτρέπουν στις μητέρες να εργάζονται συμβάλλοντας στην οικογένεια. Δεν πρέπει να ξεχνάμε το ζήτημα της συρρίκνωσης της οικογένειας καθώς και σε αυτό συνέβαλαν κυβερνητικές αποφάσεις που κατήργησαν πριν μερικά χρόνια το επίδομα πολυτέκνων αποθαρρύνοντας τα ζευγάρια από το να κάνουν έστω και δεύτερο παιδί.

Κι εδώ έρχεται ένα ακόμη στοιχείο που λέει ότι η Ελλάδα είναι η πρώτη στην κατάταξη των Ευρωπαϊκών χωρών σε εκτρώσεις. Σύμφωνα με επιστημονικές εκτιμήσεις το 40% της υπογεννητικότητας στη Χώρα μας οφείλεται στις εκτρώσεις ενώ 150.000 ζευγάρια δεν μπορούν να τεκνοποιήσουν λόγω τέτοιου ιστορικού της γυναίκας.

Μια ακόμη συνέπεια του τρόπου ζωής είναι η μικρότερη ανοχή των ζευγαριών στην ουσία της οικογένειας. Δηλαδή τους κόπους, την αμοιβαία οπισθοχώρηση στα "θέλω" και στις προσωπικές επιθυμίες. Δεν εκπαιδευόμαστε πια σε τίποτα άλλο παρά στην ατομική ικανοποίηση, μακριά από οτιδήποτε θα μας εμποδίσει να πάρουμε αυτό που θέλουμε και μόνο για τον εαυτό μας. Πλάθουμε έναν κόσμο αιώνιας κατανάλωσης ευχαρίστησης και ανεμπόδιστης εγωϊστικής συσσώρευσης υλικών αγαθών. Δεν βλέπουμε πουθενά γύρω μας κάτι που να μας λέει ότι υπάρχει μία ξεχασμένη αξία που πρέπει να την κάνουμε πάλι δυνατή και ζωντανή. Η δημιουργία της οικογένειας είναι ο μόνος τρόπος για την συνέχιση της φυλής μας. Είναι ο μόνος δρόμος και το γνωρίζουν πολύ καλά αυτό οι κάπηλοι του κόσμου μας. Έχουν λάβει τα μέτρα τους. Ονομάζουν οικογένεια "ζευγάρια" κίναιδων και τους δίνουν παιδιά να τα μεγαλώσουν, ονομάζουν οικογένεια οτιδήποτε εκτός από το φυσιολογικό. Μας λένε πως η έκτρωση σε απελευθερώνει, το χρήμα δεν είναι ποτέ αρκετό, η Γή πεθαίνει.

Η Γή, κύριοι των πάντων, δεν πεθαίνει μόνο επειδή την μολύνετε, αλλά και γιατί την αναγκάζετε σε στειρότητα, να γερνάει άτεκνη και γεμάτη πληγές, παρατημένη. Οι νέοι λευκοί άνθρωποι που γεννιούνται καθημερινά είναι ο παράγοντας που αναστρέφει αυτήν την κατάσταση. Η Φυλή μας πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι μπορεί να κάνει πραγματικότητα αυτό που φοβούνται περισσότερο: την αριθμητική υπεροχή της, την διαιώνισή της. Οι άντρες θα νιώσουν την ύπαρξή τους να έχει σκοπό σε αυτόν τον κόσμο, δημιουργώντας οικογένεια κι έχοντας μπροστά τους την πρόκληση της αγωγής των παιδιών τους και του αγώνα για την κάλυψη των αναγκών τους. Οι γυναίκες θα δεχθούν την φύση τους, την μόνη αληθινή απελευθέρωση, να γεννήσουν και να αναθρέψουν παιδιά.


Τελέσιλλα

16.10.07

Όλο και περισσότερες


Γαλλοϊταλική πύλη διαδικτυακής ενημέρωσης.

15.10.07

Ιωάννα της Λωραίνης

H Γυναικα Εθνικοσοσιαλιστρια δεν μπορει να εχει καμμια σχέση με τον τύπο της γυναίκας όπως παρουσιάζεται σήμερα: τελείως γραφικές αστές, που εξαντλούνται σε μια επιφανειακή ζωή, με μόνο μέλημα τους τη μόδα και τη διασκέδαση. Η Γυναίκα Εθνικοσοσιαλίστρια εφ' ορισμού είναι μια Ηρωίδα, λόγω του τρόπου ζωή της και ό,τι αυτός συνεπάγεται, σε αντίθεση με την εβραϊκή αντίληψη που επικρατεί εδώ και αρκετές δεκαετίες. Η Γυναίκα Εθνικοσοσιαλίστρια καλείται να περπατήσει στον Δρόμο της Αρετής.

Μια τέτοια γυναίκα ήταν η Εθνικίστρια και Εθνικη Ηρωίδα των Γάλλων, Ζαν ντ' Άρκ (Jeanne d'Arc, γνωστή σαν Παρθένος της Ορλεάνης και στην Ελλάδα ως Ιωάννα της Λωραίνης). Γεννήθηκε το 1412 και πέθανε στην πυρά ως αιρετική το 1431, σε ηλικία μόλις 19 ετών. Η Ζαν ντ'Αρκ περπάτησε στον δρόμο όπου υπάρχει η αγωνιστική αντίληψη
της Ζωής και η Πολεμική Αρετή, η Λατρεία της Παράδοσης και η Λιτότητα στον τρόπο ζωής, ο Ηρωισμός και η Αυτοθυσία, η Δυνατή Βούληση, η Αληθοέπεια και η Εντιμότητα και πάνω απ'όλα, η Υπέρτατη των Ηθικών Αξιών, που νοηματοδοτεί, περιφρουρεί και καθοδηγεί όλες τις αλλες, η ΤΙΜΗ.

Η Ζαν ντ'Αρκ έδειξε Ανδρεία, που θα την ζήλευαν και οι πιο μαχητικοί Ιππότες της εποχής εκείνης. Για χρόνια οι Γάλλοι πολεμούσαν τους Άγγλους, οι οποίοι ήθελαν να
κατακτήσουν εδάφη της Γαλλίας. Μάλιστα οι Άγγλοι βασιλείς θεωρούσαν την Νορμανδία ως πραγματικό πυρήνα της χώρας τους. Ο πολεμος κράτησε 100 χρόνια και είχε ξεκινήσει το 1328. Οι Άγγλοι είχαν εντυπωσιακές επιτυχίες. Μάλιστα το 1356, στην μάχη του Πουατιέ, είχαν εξεμηδενίσει την δύναμη των Γάλλων. Ώσπου φάνηκε η Ζαν ντ' Άρκ.

Η Ιωάννα, ωραιοτάτη νεανίδα, κατόρθωσε δια των οραματισμών της, της ευψυχίας και της ενθέρμου φιλοπατρίας της να εμψυχώσει τα γαλλικά στρατεύματα, τα οποία έχοντα αυτήν επικεφαλής, συνέτριψαν τις αγγλικές δυνάμεις,έλυσαν την πολιορκία της Ορλεάνης και οδήγησαν την Γαλλία στην νίκη.

Αυτή η νεαρή ηρωίδα αγωνίστηκε για την Αριστοκρατία του Αίματος και του Ήθους, αγωνίστηκε και πολέμησε για τους προγόνους της και την Γη τους. Αγωνίστηκε και πολέμησε για το πεπρωμένο της Φυλής της. Αυτή η νεαρή με το γυμνό ξίφος της και το βλέμμα φωτεινό και αστραποβόλο δεν ήξερε απο θεωρίες και δεν είχε πολλές γνώσεις. Ήταν όμως Πιστή σε εποχές απιστίας, με χαλυβδωμένη την αδάμαστη της θέληση να ξαναγράψει την Ιστορία για το Έθνος της, γεμάτη από αρχέγονη Πίστη στο φυλετικό της πεπρωμένο. Πίστευε ότι η μόνη ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο για το Έθνος της ήταν ο Αγώνας και μόνο ο Αγώνας. Ο γαλλικός στρατός είδε στα μάτια της τον ηρωικό τρόπο ζωής της και την έθεσε επικεφαλής. Και η Πίστη είναι πιο δυνατή απο την φωτιά. Και νικήσανε.

Ο Εθνικισμός της Ιωάννας της Λωραίνης δεν ήταν απλά μια θεωρία. Ο Εθνικισμός της Ιωάννας της Λωραίνης ήταν μια κοσμοθεωρία και Βιοθεωρια, ήταν Θρησκεία του Αιματος, της Τιμής και της Ελευθερίας. Ο Εθνικισμός της Ιωάννας της Λωραίνης ήταν πάνω από όλα. Αυτή η νεαρή ηρωίδα υψωσε προς τον Ήλιο το ακονισμένο της ατσάλι, ενώ από τα χείλη της έβγαινε το τραγούδι του Ιερού Πολέμου.

Το σημερινό πνεύμα, που κυριαρχεί στην Ελλάδα του 2007, καλεί εμάς τις Γυναίκες να γίνουμε υποκρίτριες, κυνικές, ανάλγητες, αδίστακτες, εκμεταλλεύτριες, θρασύδειλες, άτιμες, γλοιώδεις, συμφεροντολόγες, ψευδοανθρωπίστριες, άπληστες.. για να θεωρηθούμε επιτυχημένες στην ζωή μας. Θα ακολουθήσουμε αυτόν τον δρόμο; Ή θα περπατήσουμε στο δύσβατο, αλλά τελικά νικηφόρο, μονοπάτι που περπάτησε και η Ιωάννα της Λωραίνης; Στο μονοπάτι όπου υπάρχει η αγωνιστική αντίληψη της Ζωής και η Πολεμική Αρετή, η Λατρεία της Παράδοσης και η Λιτότητα στον τρόπο ζωής, ο Ηρωισμός και η Αυτοθυσία, η Δυνατή Βούληση, η Αληθοέπεια και η Εντιμότητα και, πάνω απ'όλα, η Υπέρτατη των Ηθικών Αξιών που νοηματοδοτεί, περιφρουρεί και καθοδηγεί όλες τις άλλες: η ΤΙΜΗ.


ΣΗΜ: Η Ιωάννα της Λωραίνης ανακηρύχτηκε αγία από την Καθολική Εκκλησία το 1920.


Ιωάννα

14.10.07

Φίμωση της Αλήθειας με κάθε τρόπο

«Η Τουρκία, η Αλβανία, τα Σκόπια, η Βουλγαρία, το Ισραήλ, η Ρωσία μας απειλούν».
«O Εθνικισμός είναι η μόνη λύση. Τα πρώτα εργατικά συνδικάτα ήρθαν από τους εθνικιστές και όχι από τους σοσιαλιστές και τους κομμουνιστές»
«Η αραβική, η κινέζικη, η οθωμανική και η αμερικάνικη αυτοκρατορία μας απειλούν».
«Ο διεθνισμός καταστρέφει. Ο εθνικισμός είναι η μόνη λύση καθώς είναι το αντίθετο του διεθνισμού»

Αυτά είναι λόγια καθηγήτριας σε λύκειο των Αθηνων, στα πλαίσια των μαθημάτων της ιστορίας και των αρχαίων ελληνικών. Λόγια, σε γενικές γραμμές, αληθή.

Γνωρίζουμε την κατάσταση που επικρατεί στις αίθουσες διδασκαλίας, με την μεγάλη πλειοψηφία των μαθητών να είναι παιδιά αλλοδαπών. Τα οποία, αντί να βρίσκονται στα πάλαι ποτέ ειδικά σχολεία μεταναστών μαθαίνοντας την Ελληνική γλώσσα και μπαίνοντας ομαλά στο εκπαιδευτικό σύστημα της Χώρας, βρίσκονται μαζί με τα παιδιά μας και προσπαθούν να αρθρώσουν μια έστω ελληνική λέξη. Στο όνομα της αποδοχής όλα ισοπεδώνονται.

Η καθηγήτρια βρέθηκε να δικαιολογεί και να θέτει τα αυτόνόνητα σε συζήτηση στην τάξη και τώρα αντιμετωπίζει το αναρχοαριστερό καθεστώς. Ήδη διαπομπεύεται μέσω του διαδυκτίου, ήδη ξεκίνησε "αγώνας αντιρατσιστικός-αντιφασιστικός" εναντίον της με φυλλάδια, αφίσσες και αναφορές. Αρκεί ένας τεμπελάκος αντιρατσιστής να πάρει τα λόγια σου και να τα μεταφέρει σε ελεύθερη απόδοση, για να γίνεις βορρά στο μένος των "τιμητών της αλληλεγγύης μεταξύ πάντων, πλην Ελλήνων". Στην καλύτερη περίπτωση θα την χαρακτηρίσουν διαταραγμένη και φαιδρή και στην χειρότερη θα την πουν φασίστρια, μόνο επειδή λέει τα αυτονόητα. Αρκεί να βρεθεί ενώπιον του συστήματος και να πάρει πίσω όλα όλα είπε, αποτάσσοντας τον "ρατσισμό", σώζοντας τον μισθό της, φτύνοντας τους κακούς που της ενέπνευσαν τέτοιες ιδέες για να ξαναπάρει την θέση της στο αξιοσέβαστο πλήθος των φιμωμένων Ελληνων.

Όμως ο τρόπος για να αντιταχθείς στην αριστερή χούντα είναι μόνο ένας: να μείνεις ΠΙΣΤΟΣ στις ιδέες σου και να ενώσεις την φωνή σου με τους Έλληνες Εθνικιστές ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΝΙΚΗ.


Τελέσιλλα

10.10.07

Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ

ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΠ' ΤΗ ΦΥΛΗ ΣΟΥ!

8.10.07

White Pride

Η ομορφιά της Φυλής μας, που κινδυνεύει με εξαφάνιση. Μόνο το 2% του παγκόσμιου πληθυσμού είναι λευκές γυναίκες σε αναπαραγωγική ηλικία.

5.10.07

Τσεχία: Νέο Εθνικιστικό Τμήμα Γυναικών

Στις 29 Σεπτεμβρίου, το ANSC (Αυτόνομοι Εθνικιστές Βοημίας) της Τσεχίας διοργάνωσε πορεία εις μνήμην του εθνικού ήρωα, του Δούκα της Βοημίας Venceslao του Α', που πέθανε στις 28/9/936. Το νεοσύστατο Τμήμα Γυναικών, υπό τον τίτλο "Resistance Women Unity", έκανε μια στάση στον τόπο της δολοφονίας μιας 14χρονης συμπατριώτισσάς τους από έναν αθίγγανο, για να καταθέσει λίγα λουλούδια και ν' ανάψει μερικά κεριά στην μνήμη του κοριτσιού. Στην πορεία συμμετείχαν περισσότεροι από 350 τσέχοι συναγωνιστές και συναγωνίστριες, αλλά τα ΜΜΕ της χώρας κάλυψαν μόνο την απομάκρυνση ενός προβοκάτορα πριν την έναρξή της.

3.10.07

Οι 14 Κανόνες της Άριας Ηθικής


1. Μην τιμάς άλλους θεούς από του Λαού σου, γιατί οι ξένοι θεοί σε καταστρέφουν.
2. Οι Νόμοι της Φύσης αποδεικνύουν το θείο σχέδιο, γιατί ο φυσικός κόσμος είναι δημιούργημα του Πατέρα των πάντων.
3. Να ενεργείς με ευγένεια και θάρρος, υπολογίζοντας πάντα προσεκτικά τις συνέπειες, γιατί τα αποτελέσματα των πράξεών σου παραμένουν και μετά το πέρασμά σου από το βασίλειο των ανθρώπων.
4. Ζήσε μέσα στην πραγματικότητα αυτής της ζωής. Μην φοβηθείς τη μοίρα σου, γιατί ο φόβος είναι για τους ανόητους και τους δειλούς. Οι ανδρείοι αντιμετωπίζουν θαρραλέα τις προσταγές των Μοιρών.
5. Αγάπα, προστάτεψε, αναπαρήγαγε και βελτίωσε τον Λαό σου, σύμφωνα με το φυσικό ένστικτο που απαγορεύει τη διασταύρωση και την αυτοκαταστροφή.
6. Να είσαι τίμιος, να είσαι πειθαρχημένος, να είσαι παραγωγικός και πιστός στους φίλους, σύμφωνα με το πνεύμα των Αρίων που προσπαθεί για την τελειότητα στα πάντα.
7. Διαφύλαξε την ιστορία, την κληρονομιά και τη φυλετική σου ταυτότητα, όπως σου την εμπιστεύτηκαν οι πρόγονοί σου. Παρακμάζει μαζί σου, ανορθώνεται μαζί σου.
8. Να τιμάς τη μνήμη των φίλων και των προγόνων, ειδικά εκείνων που έχουν δώσει τις ζωές ή την ελευθερία τους για το Λαό, γιατί η Φυλή ζει μέσω του αίματός σου και της θέλησής σου.
9. Να σέβεσαι τη σοφία των γερόντων, γιατί κάθε στιγμή σου συνδέει το άπειρο παρελθόν με το άπειρο μέλλον.
10. Να τιμάς το σύντροφό σου, να φροντίζεις τα παιδιά σου και να λύνεις τις φιλονικίες σας πριν τον ύπνο, γιατί η οικογένεια είναι ο σκοπός και η ολοκλήρωσή σου.
11. Είθε ο λόγος σου στον αδερφό να είναι δεσμός από ατσάλι, γιατί η αφοσίωση σου είναι η αξιοπρέπειά σου και η δύναμη του χαρακτήρα σου.
12. Να είσαι πονηρός σαν αλεπού με τους εχθρούς και τους ξένους, γιατί στόχος τους είναι η εξάλειψή σου.
13. Ασφάλισε, υπεράσπισε και λάτρεψε την Πατρίδα σου, όπως απαιτεί ο φυσικός ζωτικός χώρος.
14. Ζήσε σε αρμονία με τη Φύση και το Λαό και μη συμβιβάζεσαι με το κακό, γιατί η φυλετική επιβίωση είναι ο διαχρονικός αγώνας σου.

Από τους Ron Mc Van, Katja και David Lane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Η ΣΕΛΗΝΗ ΤΩΡΑ
Εθνικίστριες και Υπερήφανες!
Για μια Μεγάλη Ελλάδα σε μια Ελεύθερη Ευρώπη.

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP