15.11.07

Αυτό το μήνα…


ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ… Πού είμαι τώρα, πού θέλω να είμαι αύριο, σε ένα χρόνο, σε δέκα.
ΓΡΑΦΩ… Παίρνω χαρτί και μολύβι και γράφω ένα προς ένα τα όνειρά μου. Γράφω τη shopping list της ζωής μου. Ό,τι δεν χωράει στα όνειρά μου, δεν έχει θέση στη ζωή μου.
ΔΡΩ… Τα όνειρα είναι τα καύσιμα της ζωής. Μα, επειδή μόνο με τη δράση μπορούμε να τα δοκιμάσουμε, να δούμε τί αξίζει και τί όχι, τί μένει και τί φεύγει, διαλέγουμε τις δράσεις μας. Και τις υλοποιούμε. Με ρεαλισμό, πειθαρχία και αποφασιστικότητα, προχωρούμε βήμα το βήμα, μέρα τη μέρα στην υλοποίηση των στόχων μας.
ΣΤΑΜΑΤΩ… Κοντοστέκομαι κι αφουγκράζομαι τη μουσική της ψυχής μου. Τον ήχο του Κόσμου. Την καρδιά της Γης. Το δοξαστικό του Ήλιου. Και…
ΠΡΟΧΩΡΩ… Ποτέ και τίποτε δεν μένει στάσιμο. Σαν τον ορειβάτη που ακολουθεί βήμα με βήμα το μονοπάτι, βήμα με βήμα, σταθερά, χωρίς να σταματά, να μην κρυώσει η ψυχή, η θέληση, το σώμα, με πίστη στον εαυτό και στους συντρόφους μας, προχωρούμε συνεχώς, αδιάκοπα ως την επόμενη κορυφή, μέχρι το νέο ορίζοντα, μέχρι τη νέα κορυφή, …μέχρι τα όνειρά μας.


Ε.Χ.Π.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Η ΣΕΛΗΝΗ ΤΩΡΑ
Εθνικίστριες και Υπερήφανες!
Για μια Μεγάλη Ελλάδα σε μια Ελεύθερη Ευρώπη.

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP